Hallo mensen, ik heb hier het volgende probleem.
ik heb een mooie intel Core 2 duo PC, en nu wou ik graag daar op aansluiten de Sony DCR-HC47E.
totzover niets aan de hand, naar de lokale computer boer, PCI firewire kaart gekocht, in gebouwd en in pluggen die camera ( na dat ik de sony software op de PC heb gezet uiteraard;))
tot mijn grote verbazing.... pakt de PC de camera NIET aan...
diverse instellingen na gekeken, maar niets helpt.
de camera is van een kennis van mij, en die sluit de camera zonder problemen aan op zijn laptop.
nu heb ik wel een 3th party firewire kabel, van grote firewire naar kleine firewire, en de kabel die mijn kennis gebruikt voor verbinding tussen dock en laptop is van kleine firewire naar kleine firewire plug.
nu denk ik aan 2 dingen...
- Kabel is verkeerd, moet toch een of andere i-link kabel komen van Sony
- Software probleempje met de software van camera, of van me Windows XP.
of hebben jullie andere tips en truc's om de camera op gang te helpen...
ik heb een mooie intel Core 2 duo PC, en nu wou ik graag daar op aansluiten de Sony DCR-HC47E.
totzover niets aan de hand, naar de lokale computer boer, PCI firewire kaart gekocht, in gebouwd en in pluggen die camera ( na dat ik de sony software op de PC heb gezet uiteraard;))
tot mijn grote verbazing.... pakt de PC de camera NIET aan...
diverse instellingen na gekeken, maar niets helpt.
de camera is van een kennis van mij, en die sluit de camera zonder problemen aan op zijn laptop.
nu heb ik wel een 3th party firewire kabel, van grote firewire naar kleine firewire, en de kabel die mijn kennis gebruikt voor verbinding tussen dock en laptop is van kleine firewire naar kleine firewire plug.
nu denk ik aan 2 dingen...
- Kabel is verkeerd, moet toch een of andere i-link kabel komen van Sony
- Software probleempje met de software van camera, of van me Windows XP.
of hebben jullie andere tips en truc's om de camera op gang te helpen...