*BOOK batterij timer

Pagina: 1
Acties:

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
Bestaat er een programma dat automatisch bij houd hoelang je op batterij kunt werken.
En na een maandje statestieken laat zien over het gebruik?

[MACBOOK 10.5.2 LEOPARD]

[ Voor 8% gewijzigd door g4wx3 op 06-04-2008 15:54 ]

http://www.softfocus.be/

• Bathing Aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-02 07:06
Je zou iStat battery kunnen gebruiken, hij geeft helaas geen maandstatistieken aan.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
CoconutBattery, en dan elke dag even op opslaan klikken?

Verwijderd

Tofu schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:30:
CoconutBattery, en dan elke dag even op opslaan klikken?
of er een scriptje voor schrijven die even snel "coconut battery" opstart, en dan even de gegevens opslaat en het programma weer afsluit. lijkt me wel te doen :)

Verwijderd

Waarom zou je dat willen doen? Gebruik die laptop gewoon zonder je iets aan te trekken van hoe lang die batterij meegaat...

Je zal er veel meer plezier van hebben :)

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
Je hebt gelijk madboy1986 (we zijn even oud) ik heb er absoluut plezier aan.

Ik zou het graag het gemiddelde berekenen. Is handig als ik iets wil plannen.
Bijvoorbeeld als twijfel of ik mijn lader mee neem als ik een uurtje in de bib ga.

Ik reken nu dat ik ongeveer 4,5 uur kan werken zonder batterij. Maar dat is maar een gissing.

Ik ben een switcher, en ik vind het echt een fijn machientje. Vroeger dus een windows man, en dat meten/tweaken zit nog altijd in het bloed, eh. :)

----
Ik ken mac wel lang (powerbook 200)
Maar ben pas geswitch. PC was niet slecht, maar het is alsof ik zoveel tijd heb verloren op de pc.
Een jammerlijk gevoel uiteraard. Naar mijn pc wil ik niet eens meer omkijken.

Ik ben geen fanboy die probeert mensen te doen switchen. Maar een tweaker herken je van ver, eh,
Mensen vragen me dan soms welke computer ze moeten kopen, maar ik probeer dan vaag te blijven..
Als ik vraag of ze al iets aan iets gedacht hebben, dan vragen ze of het een goede computer is wat ze wilen kopen. "Licht eraan waar je het voor wilt gebruiken", is mijn antwoord
"Wat ik gebruik?" vragen ze dan naar.
"Ik gebruik iets heel anders, werkt fijner, geen virussen en andere problemen, maar je moet eraan wennen"
"Wat dan?" - "Macbook, van apple, van de ipod." - "Ohja en hoe gaat dat" "nouja wel goed" ...

http://www.softfocus.be/

Pagina: 1