Ik heb van de week een foldertje gekregen van Conrad (punt nl) waarin staat dat in de maand april geen verzendkosten worden berekend, met een bijbehorende actiecode. Aangezien Conrad bij tweakers een bekende naam is wil ik naar jullie ervaringen vragen met deze actie. Bij de bestelling die ik net heb geplaatst wordt immers wel een regeltje "Geen verzendkosten (achteraf v 0,00" bijgeplaatst, maar worden de verzendkosten uiteindelijk toch wel berekend. De website vermeldt niks over hoe dit in zijn werk gaat.
Hebben jullie hier al mee te maken gehad? Wordt het geld achteraf terugbetaald? Dan is wat ze met grote rode letters in de folder zetten niet waar (en wordt mijn bestelling nooit geleverd want ik heb het bedrag vooruitbetaald met aftrek van de 6,95 verzendkosten
). Of is hun factureringssoftware gewoon nog niet berekend op deze actie?
Hebben jullie hier al mee te maken gehad? Wordt het geld achteraf terugbetaald? Dan is wat ze met grote rode letters in de folder zetten niet waar (en wordt mijn bestelling nooit geleverd want ik heb het bedrag vooruitbetaald met aftrek van de 6,95 verzendkosten