Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Heb nog steeds de oude V11 firmware, maar weet niet hoe ik via mn mac moet updaten naar een nieuwe firmware versie. Op de site van Nokia staat dat je de software updater niet kunt gebruiken, maar hoe je wel kunt updaten, kan ik niet vinden...
Iemand?
Dakrido

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 12:32
Het gaat hier ook weer om de N95? (Gelieve dat soort informatie ook wel in de startpost zetten.)

Verwijderd

Topicstarter
pardon. klopt ja. 'n N95.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:52:
Hallo,
Heb nog steeds de oude V11 firmware, maar weet niet hoe ik via mn mac moet updaten naar een nieuwe firmware versie. Op de site van Nokia staat dat je de software updater niet kunt gebruiken, maar hoe je wel kunt updaten, kan ik niet vinden...
Iemand?
Dakrido
volgens mij kan dat niet met een mac maar alleen met een pc

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Makkelijkst lijkt me toch om voor die ene keer een windows-bak te regelen. Als Nokia aangeeft dat het niet kan met een Mac dan zou ik er ook niet mee gaan experimenteren. Een firmware-update wil je liever niet fout laten gaan ;)

Andere oplossing is om langs een een Nokia servicepunt te gaan. Volgens mij kun je hem dan gratis laten updaten (al weet ik niet hoe dat zit buiten de garantieperiode).

[ Voor 27% gewijzigd door Palomar op 06-04-2008 17:57 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoi Dakrido,

Het is niet de bedoeling om voor elk probleem dat je met je Nokia N95 hebt een nieuw topic te openen. Er loopt namelijk al een erg groot topic over de N95 en daarin staat veel info en waarschijnlijk ook antwoorden op jou vragen: Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)

Verder geeft Nokia duidelijk aan op haar site dat het alleen via de PC kan en dus niks anders. Zoals Palomar aangeeft kan je wel langs een NSP gaan en die kunnen het wel voor je doen. Ook via Google of onze search had je hier achter kunnen komen en anders had je het ook altijd nog in het N95 topic kunnen stellen.

Deze gaat dicht dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 06-04-2008 19:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.