Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IIS] iDeal Postbank / .Net - NSthinMPI.DirReq

Pagina: 1
Acties:

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Voor Integratie van iDeal via Postbank heb ik het voorbeeld bestand gedownload en in een submap gezet.

(https://ideal.secure-ing....iDEAL_Advanced_NET_NL.zip)

De handleiding heb ik doorgenomen, certificaten aangemaakt. So far so good,
vervolgens draai ik Dirreq.aspx waarbij een soort voorbeeld webwinkel tevoorschijn
moet komen en krijg ik de volgende melding.

Parser-foutbericht: Kan het type NSthinMPI.DirReq niet laden.

Fout in bron:
Regel 19: <%@ Page language="c#" Codebehind="DirReq.aspx.cs" AutoEventWireup="false" Inherits="NSthinMPI.DirReq" %>

Nu is mijn vraag hoe het thinMPI.dll bestand gekoppelt moet worden binnen IIS (Win 2k3) zodat ik de voorbeeld code kan draaien.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Dat kan vanalles zijn. Ten eerste moet die test applicatie wel een application zijn in IIS. Als dat niet zo is, dan is het onderdeel van de onderliggende applicatie, en wordt die /bin map gebruikt om assemblies te zoeken. Je kunt bij de properties van zo'n submap de submap tot application maken.

Als de assemblies niet in de /bin map staan maar apart worden meegeleverd (ik heb het voorbeeld niet gedownload dus geen idee), dan moet je ze even in de global assembly cache (GAC) installeren.

• avon
De oplossing was simpel; het stond onder een submap.

Verschuiven naar de hoofdmap was de oplossing!!

Thnx Negerzoen.

Verwijderd

avon schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:57:
Verschuiven naar de hoofdmap was de oplossing!!
Graag gedaan, maar van die submap een application maken is makkelijker en netter ;) Maar dit kan idd ook prima.

• avon
Werk eigenlijk nog altijd met het ASP classic verhaal, dus dit is wel even zweten...

offtopic:
Kijkt al uren naar de melding:
Microsoft.Web.Services.Security.X509.X509Certificate.get_Key()
Terwijl de de certificaten toch netjes geinstalleerd zijn... Grrr...