Ik heb een keer perongeluk met een te lange schroef een hardeschijfje in een pctje gezet. Ik zette de pc aan en liep ff de kamer uit om te pissen. Toen ik terug kwam sloegen de vlammen en pik zwarte roek door de voorkant van mijn pc.
Dat was dik balen.
oh, kut voor je
adr opleidingen en meer adr opleidingen
hnmm vlammen...hoe lang was die schroef
Verwijderd
OK, weten we dat ook weer. Wil je nu weten hoe je je pc kan redden??Op zaterdag 17 februari 2001 21:08 schreef daman98 het volgende:
Ik heb een keer perongeluk met een te lange schroef een hardeschijfje in een pctje gezet. Ik zette de pc aan en liep ff de kamer uit om te pissen. Toen ik terug kwam sloegen de vlammen en pik zwarte roek door de voorkant van mijn pc.Dat was dik balen.
je had ook gewoon in je kast kunnen pissen

Greetz
Greetz
Whoehaaaaaah
weet je zeker dat et een harde schijf was
ik bedoel, hing er niet een lontje aan ofzow
ik bedoel, hing er niet een lontje aan ofzow
Ben je normaal ook zo'n sarcast?
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
GOEIENDAG zeg... hoe krijg je DAT nou weer voor mekaar???
Zeg Daman98, wat is er door dat schroefje dan zo verkeerd gegaan??? Heb je dat al uit kunnen vinden?
Sjeezus zeg... en de rest van je kamer? (ik neem aan dat dat op je eigen kamer was?) Nog meer in de fik gevlogen door je fikkende computer? (nee, geen CD fikken
)
Zeg Daman98, wat is er door dat schroefje dan zo verkeerd gegaan??? Heb je dat al uit kunnen vinden?
Sjeezus zeg... en de rest van je kamer? (ik neem aan dat dat op je eigen kamer was?) Nog meer in de fik gevlogen door je fikkende computer? (nee, geen CD fikken
Verwijderd
ik heb een paar HDs op normale kast schroevjes gezet, dus dezelfde schroeven waarmee je kaarten in hun slot zet enzo, nog geen problemen mee gehad?
te lange schroef?? Jeetje wil je vonken krijgen dan moet je wel dwars door de behuizing van je hd zijn heen geboord....... man lekker lomp op je schroef zitten draaien zeker
Forbidden
Host: [213.73.160.4] qn-213-73-160-4.quicknet.nl
You do not have permission to access http://darthchobo.iwarp.com/harddisk1/conner_big_flame.jpg
Data files must be stored on the same site they are linked from.
Thank you for using FreeServers
leuk hoor hlpdsk die foto werkt nie
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
kopieer de link naar z'n plaatje en verwijder de naam van het plaatje....
Houdt je dit over: http://darthchobo.iwarp.com/harddisk1/
type dan conner_big_flame.jpg erachter... voila
Houdt je dit over: http://darthchobo.iwarp.com/harddisk1/
type dan conner_big_flame.jpg erachter... voila
edit:
[quote]
Op zaterdag 17 februari 2001 22:32 schreef sampoo het volgende:
Marv was me te snel af.
[/quote]
hehe
Voor de rest wel een beetje een sadistische site zeg... en... water schrijf je met 1 't' (zelfs in het engels)
[quote]
Op zaterdag 17 februari 2001 22:32 schreef sampoo het volgende:
Marv was me te snel af.
[/quote]
hehe
Voor de rest wel een beetje een sadistische site zeg... en... water schrijf je met 1 't' (zelfs in het engels)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Nee hoor, heel makkelijk.Op zaterdag 17 februari 2001 22:26 schreef HitmanWVU het volgende:
te lange schroef?? Jeetje wil je vonken krijgen dan moet je wel dwars door de behuizing van je hd zijn heen geboord....... man lekker lomp op je schroef zitten draaien zeker
In de installatie-instructies van elke HDD staat zowel de dikte, draad als maximale lengte van de te gebruiken boutjes, want de gaten lopen meestal al helemaal door de behuizing heen. Zijn ze langer, dan raken ze de printplaat, en dan heb je kortsluiting.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Pagina: 1