Dit topic is afgesplitst van Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 7)
Leeftijd: 17
Opleiding(en): MBO ICT Niveau 4 (huidig, nog 3 jaar te gaan)
Certificaten: Nog geen
Werkervaring: ongeveer een jaar, en 5 jaar hobby-ervaring
Werkgever: Bosgoed
Huidige functie: ICT Medewerker Back-Office
Laptop: Nee
Vakantiegeld: Ja, 8 procent op bruto jaarloon
Vakantiedagen: 14
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Ja, wordt vergoed
Leaseauto: Nee, wel auto voor me beschikbaar
Werkweek: 20 uur
Pensioenregeling: Mogelijk, doe ik niet aan mee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onkostenvergoeding voor abo's (lees: mobiel, adsl, vakbladen etc.), Vergoeding voor cursussen en certificaten
Land: Nederland
Maand salaris(bruto): €800,-
Dit is het contract dat ik aangeboden krijg bij een (voor mij) leuk bedrijf. Ik ben al langs geweest voor een kennismakingsgesprek, zowel zij als ik waren enthousiast. Mijn werkzaamheden lopen heel erg uit (lees: van installatie van printers bij eindklanten, tot installeren van servers en platformen.)
Uit hobby ervaring heb ik CV kunnen opstellen van 7 bladzijden.
Ik heb een halfjaar contract mogen ontvangen. Na deze periode wordt mijn salaris opnieuw besproken en krijg ik een functie waar ik in die periode naartoe gewerkt heb. Het bedrijf heeft dan ook een soort motto van "Als mensen doen wat ze leuk vinden, is er meer enthousiasme en plezier in het werk.
"
Het bedrijf is dan ook aardig plat. Leuke collega's. Ik quote "Het liefst maken we er elke dag een feestje van."
Als ik mezelf in deze organisatie ga nestelen en na het halfjaar zijn beide partijen nog positief, denk ik er misschien aan om te gaan stoppen met voltijd mbo niveau 4. In plaats daarvan wil ik dan fulltime gaan werken en een avondopleiding gaan volgen.
Ik word overigens over 3,5 maand 18.
Wat vinden jullie van het contract? Is dit een beetje reeël?
Zou het een goede zet zijn om te stoppen met voltijd MBO? vooral als ik er op dat moment goed carriere kan maken?
Graag jullie mening!
Leeftijd: 17
Opleiding(en): MBO ICT Niveau 4 (huidig, nog 3 jaar te gaan)
Certificaten: Nog geen
Werkervaring: ongeveer een jaar, en 5 jaar hobby-ervaring
Werkgever: Bosgoed
Huidige functie: ICT Medewerker Back-Office
Laptop: Nee
Vakantiegeld: Ja, 8 procent op bruto jaarloon
Vakantiedagen: 14
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Ja, wordt vergoed
Leaseauto: Nee, wel auto voor me beschikbaar
Werkweek: 20 uur
Pensioenregeling: Mogelijk, doe ik niet aan mee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onkostenvergoeding voor abo's (lees: mobiel, adsl, vakbladen etc.), Vergoeding voor cursussen en certificaten
Land: Nederland
Maand salaris(bruto): €800,-
Dit is het contract dat ik aangeboden krijg bij een (voor mij) leuk bedrijf. Ik ben al langs geweest voor een kennismakingsgesprek, zowel zij als ik waren enthousiast. Mijn werkzaamheden lopen heel erg uit (lees: van installatie van printers bij eindklanten, tot installeren van servers en platformen.)
Uit hobby ervaring heb ik CV kunnen opstellen van 7 bladzijden.
Ik heb een halfjaar contract mogen ontvangen. Na deze periode wordt mijn salaris opnieuw besproken en krijg ik een functie waar ik in die periode naartoe gewerkt heb. Het bedrijf heeft dan ook een soort motto van "Als mensen doen wat ze leuk vinden, is er meer enthousiasme en plezier in het werk.
"
Het bedrijf is dan ook aardig plat. Leuke collega's. Ik quote "Het liefst maken we er elke dag een feestje van."
Als ik mezelf in deze organisatie ga nestelen en na het halfjaar zijn beide partijen nog positief, denk ik er misschien aan om te gaan stoppen met voltijd mbo niveau 4. In plaats daarvan wil ik dan fulltime gaan werken en een avondopleiding gaan volgen.
Ik word overigens over 3,5 maand 18.
Wat vinden jullie van het contract? Is dit een beetje reeël?
Zou het een goede zet zijn om te stoppen met voltijd MBO? vooral als ik er op dat moment goed carriere kan maken?
Graag jullie mening!
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin