Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uitzending gemist

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer de nieuwe versie van uitzending gemist te installeren, maar helaas zonder succes. Hiervoor had ik een 2.x versie die ik heb verwijderd via FTP in de map //xbmc-Rev11025/scripts/

Daarna heb ik de nieuwe versie geintalleerd en komt de map met XOT-Uzg.v3. Bij het opstarten krijg ik echter de melding dat er een nieuwe versie is namelijk 3.01 (die ik juist geinstalleerd heb..) Daarnaast krijg ik volgens mij ook niet de nieuwe gebruikers interface te zien..

Blijkbaar gaat er ergens iets fout.. Wie o wie kan mij helpen???

groeten Rutger

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 17:30
gaat over xmbc dus :} ? heb je daarvan wel de laatste versie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist via FTP de laatste versie van uitzending gemist erop gezet en krijg nu niet meer de melding... Heb nu alleen gek genoeg niet de schermen zoals te zien op http://www.rieter.net/uitzendinggemist/

Verder werkt nu alles behalve rtl gemist... ???

Welke versie van XBMC is de laatste?

groeten Rutger

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 13:11 ]

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:00
Welkom @ GoT rutgernieuwkamp

Ik denk dat je je vraag beter kan neerzetten bij [XBMC] Ervaringen met Xbox media center - Deel XI aangezien daar de experts zitten EN de maker van uitzendinggemist / XoT script GroteBozewolf (profiel).

Zelf heb ik geen enkel probleem met het script, maar heb het de laatste 2 maanden niet meer aangeraakt :)

Hoop dat je snel antwoord vind op je vraag en wat leuke extra tweaks op doet uit dat topic ;)

PS: Kijk uit met de vraag waar je het kan downloaden, het betreft illegaal gecompileerd materiaal waarop copyright rust ... wordt over het algemeen niet gewaardeerd op GoT ... lees daarom goed de topic start over XBMC *hint* ;) IRC rulez })

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je hebt het juiste topic al gevonden zie ik.

Dit topic is gesloten.