Ik houd regelmatig met mijn vrienden lan parties. Tussen het geknal door wordt er dan druk apps/films/mp3's enzo voor van elkaars hdd geplukt. Aangezien de meesten van ons maar op 10 mbps draaien duurt dit vaak ontzettend lang. Op het moment dat we weer willen spelen duurt het meestal nog wel 30 af 45 minuten voor iedereen klaar is met kopieren. Nu is mijn vraag dus:
Is er een soort Getright voor LAN kopieren beschikbaar? Dus dat je iets wat je via het netwerk kopiert kan stoppen/pauzeren/resumen?
Je kan natuurlijk al je zooi achter een webserver gooien, zodat je het via LAN alsnog met gewoon Getright kan dld-en, maar in de praktijk werkt dit niet handig, aangezien iedereen dan zo'n web of ftp server moet installeren.
Het zou gemakkelijker zijn als er gewoon een app zou zijn die het windows kopieren (want dat is het gewoon) kan pauzeren en resumen
Weet iemand zoiets?
PS Sorry, misschien hoort dit eerder in het software gedeelte maar okay
Is er een soort Getright voor LAN kopieren beschikbaar? Dus dat je iets wat je via het netwerk kopiert kan stoppen/pauzeren/resumen?
Je kan natuurlijk al je zooi achter een webserver gooien, zodat je het via LAN alsnog met gewoon Getright kan dld-en, maar in de praktijk werkt dit niet handig, aangezien iedereen dan zo'n web of ftp server moet installeren.
Het zou gemakkelijker zijn als er gewoon een app zou zijn die het windows kopieren (want dat is het gewoon) kan pauzeren en resumen
Weet iemand zoiets?
PS Sorry, misschien hoort dit eerder in het software gedeelte maar okay