Dit topic is een animocheck voor een inkoopactie van de grote 9-cell batterij voor thinkpad T60, R60 en Z60m notebooks. Als er genoeg animo is bied ik de accu voor 74 euro aan. De accu staat op moment van schrijven in de pricewatch voor 112 euro. De accu is op te halen op de TU in eindhoven, of kan verzonden worden via de post. Ik verwacht dat de verzendkosten ca. 12 euro zullen bedragen.
Productspecificatie lenovo: http://shop.lenovo.com/SE...D2848E9&model-number=2007
pricewatch: IBM ThinkPad Z60m/T60/R60 9 Cell Lithium-Ion Battery Origineel, ThinkPad Z60m/T60/R60
Ik ben tweedejaars student aan de TU/e, en via de TU heb ik een Thinkpad T60 laptop gekocht. De meegeleverde 6-cell accu's van deze thinkpads zijn in anderhalf jaar tijd echter drastisch in capaciteit gedaald, en in sommige gevallen zelfs defect geraakt, zoals bij mij gebeurd is. Ik heb via een medestudent een winkel gevonden waar ik een flinke korting kan krijgen bij de aankoop van meerdere accu's.
Ik ben van plan de accu's op zondag 13 april in te kopen. Als je mee wilt doen, meld je dan liefst nog voor 16 april. Indien er voldoende animo is zal het daarna mogelijk worden de accu vooraf te betalen.
Er geldt fabrieksgarantie van lenovo op de accu, maar ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele problemen met de accu of de inkoopactie: alles is dus op eigen risico! Als je mee wilt doen, mail dan even je e-mail adres door naar stefan1354 at gmail dot com.