Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Berichtregels automatisch toepassen

Pagina: 1
Acties:

• IndigoX
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Hi iedereen,

Ik heb recent geupdate van outlook 2003 naar 2007. In 2003 werkte de berichtregels zoals het moest, maar in 2007 moet ik iedere keer manueel deze uitvoeren 'extra - berichtregels - nu toepassen'. Nochtans, de regel is:
Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen, verzonden aan ** wijs het bericht toe aan categorie **
Hiermee veronderstel ik dat bij het ontvangen dit direct wordt gedaan, maar zoals gezegd gebeurd dit niet en moet ik dit steeds handmatig doen.
Kan iemand me zeggen of ie ook zo'n soortgelijk probleem heeft/hoe dit op te lossen?

Bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heb je misschien aangevinkt dat het alleen voor %account% of %machine% wordt afgevuurd?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• IndigoX
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Nope, ik heb gewoon de regel aangemaakt en heb die keuze zelfs nergens gekregen (heb het ook nergens teruggevonden om het enkel op een bepaalde account toe te passen)