Op het moment hebben we bij ons een ADSL internet verbinding liggen en deze willen we draadloos gaan maken. Nou heb ikzelf een Macbook Pro en mijn vriendin een laptop met Windows XP. Ik heb geprobeerd om met mijn Airport Express het internet draadloos te maken, maar dit wil nog niet echt lukken. Dus nu wilde ik gaan proberen om via de laptop van mijn vriendin het internet draadloos te maken. Via mijn Macbook heb ik het al geprobeerd en dat is geen probleem, eitje. Maar aangezien ik nogal vaak mobiel op weg ben met mijn laptop is het makkelijker om haar laptop het draadloos netwerk aan te laten maken. Daarvoor ben ik hier dus terecht gekomen.
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik het beste een draadloos netwerk via haar laptop aan kan maken (dus niet met een draadloos netwerk verbinden maar een draadloos netwerk maken dus)? Misschien mij zelfs een soort van gids voorleggen die het stap voor stap uitlegt.
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik het beste een draadloos netwerk via haar laptop aan kan maken (dus niet met een draadloos netwerk verbinden maar een draadloos netwerk maken dus)? Misschien mij zelfs een soort van gids voorleggen die het stap voor stap uitlegt.