Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bugs in templates?

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
De base-grey template doet het hier niet bij mij en geeft iets weer zonder stylesheet, dus alles in serif en 'standaard-kleuren'. Daarnaast zie ik in het silver tweakers (EDIT) (icm Grijs) template dat de moddereters en adjes in het zwart zijn (sinds kort?).

Kan iemand dit beamen of ..?

[ Voor 4% gewijzigd door alex3305 op 05-04-2008 22:47 . Reden: foutje... ]

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 06:11

japaveh

Jield BV

Ik heb hier inderdaad hetzelfde, in FF2.0.0.13 en IE7. Er komen ook een aantal JS-errors voorbij.

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Eerste probleem confirmed hier (Vista 32bit, Firefox 2.0.13), da's dus niet goed, je tweede probleem kan ik hier niet reproduceren. Heb je al Control + F5 geprobeerd?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

base-grey supporten we niet, maar wordt as-is aangeboden, dus geen idee of crisp zich geroepen voelt om dit probleem op te lossen. Verder hoort een bugreport in Lieve Devvers thuis en niet in Lieve Adjes, dus even een move daarheen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• alex3305
@moto-moi,
Ik wist het niet 100% zeker waar ik hem moest plaatsen, maar je hebt idd gelijk. * Alex voelt zich n00b -O-

Daarnaast de TS verbeterd, ik bedoel het tweakers template.. Blijkbaar zat ik dus echt te slapen :( damn you me :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Laatste probleem zou je op moeten kunnen lossen door hard te reloaden, oftewel ctrl-f5 zoals Glaanieboy zegt, we hebben op 2 april een nieuwe css online geslingerd en het kan zo zijn dat je nog de oude in je cache hebt staan.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• alex3305
Het werkt inderdaad. wat overigens HEEL vreemd is. Ik zit namelijk zelf in de webdesigning en zooi en weet dus zeker wel van de CTRL+F5 af en ook van de nieuwe layout wijzigingen. Echter zit ik nu bij mijn dinnetje in een ander profiel te werken als 2 weken terug en toch had ik dus blijkbaar de oude cache..

Sorry voor de overlast :) maargoed, we gaan weer door met gotten :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

base-grey is er helemaal niet meer, maar blijkbaar stond dat nog ergens in de config-table...

Intentionally left blank

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
moto-moi schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 23:05:
Laatste probleem zou je op moeten kunnen lossen door hard te reloaden, oftewel ctrl-f5 zoals Glaanieboy zegt, we hebben op 2 april een nieuwe css online geslingerd en het kan zo zijn dat je nog de oude in je cache hebt staan.
Toch krijg ik soms bij een load dat er geen template mee komt maar alleen plain tekst wat door elkaar staat.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

To_Tall schreef op zondag 06 april 2008 @ 00:44:
[...]

Toch krijg ik soms bij een load dat er geen template mee komt maar alleen plain tekst wat door elkaar staat.
Geen CSS bedoel je? En in welke browser?

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

geen feedback meer, en base-grey is al een tijd niet meer beschikbaar.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.