Toon posts:

Vraagje Eyetv

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb hier een aantal oude maar echter waardevolle videobanden liggen die ik graag op DVD zou willen branden. Ik heb dit wel eens geprobeerd met een DVD recorder aangesloten op een videorecorder maar bij het afspelen van de dvd begon het beeld heel veel erg te blokken en was niet kijkbaar meer. (dit afgespeeld op een CRT tv, misschien dat dit aan de resolutie lag?? Ik heb dit niet op een LCD geprobeerd omdat ik die mogelijkheid niet heb. Ik kon trouwens nergens de resolutie instellen op dat apparaat.

Weet iemand misschien of ik deze video banden met behulp van Eyetv misschien op dvd met tussen komst van mijn macbook kan branden?
Of eventueel een andere oplossing?

Dank.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

de eyetv apparatuur heeft ook s-video in, dus met de juiste kabel voor je videorecorder moet dat kunnen ja...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Op de website van EyeTV staat een FAQ met als tweede item aan antwoord op je vraag: I want to digitize VHS tapes into my Mac. Omdat we hier op GoT enige mate van eigen inzet verwachten en het antwoord eenvoudig zelf te vinden was, gaat dit topic op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.