Ik gebruik Neo-Office, maar als ik de spellingcontrole draai wordt er nooit iets gevonden. Heeft iemand anders hier ook last van en/of heeft iemand een oplossing zodat ik wel de foutjes uit mijn woorden kan halen? Alvast bedankt.
Wat heb je al gedaan om het probleem op te lossen? Klinkt namelijk als een woordenboek dat gewoon niet is geïnstalleerd of iets in die geest.
Hoempapaaa Holladiejeej.
Als je zoekt naar "neooffice spellcheck" dan vind je een paar handleidingen hoe je de spellingscontrole moet activeren. Het lijkt me handig dat je die eerst probeert. Dit topic gaat daarom op slot, omdat we wel enige mate van eigen inzet verwachten hier op GoT.
Mocht je het na het volgen van de handleiding en het zoeken via bijvoorbeeld Google naar de oplossing er niet uitkomen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je zelf al hebt gezocht en hebt geprobeerd en waarom het niet werkte.
Mocht je het na het volgen van de handleiding en het zoeken via bijvoorbeeld Google naar de oplossing er niet uitkomen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je zelf al hebt gezocht en hebt geprobeerd en waarom het niet werkte.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()