Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jipjo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-07 21:12
Sinds kort heb ik een 720T met vreemde problemen.

• Als ik naar een adres wil navigeren, en een stad intyp zijn er vervolgens geen adressen meer. Soms is dit probleem er, soms niet. Het kan zijn dat het er niet is maar dat navigeren naar Nuttige Plaatsen niet lukt. Druk ik bijvoorbeeld op dieren tuin of whatever: leeg scherm. Soms gaat eht echter wel!
• Een backup terug zetten is me ook nog nooit gelukt (krijg fpoutmelding in Home 2.2.
• Regelmatig start hij op met de medeling ´geselecteerde stem niet beschikbaar´wat dan niet zo is.

Schijfcontrole geeft geen fouten.

resetten, updaten etc heb ik al talloze malen gedaan.

iemand een goed idee, of is dit 100% hardware (ram fout of zo ??)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eventjes het programma op een nieuwe SDkaartje zetten en dan testen?

• jipjo
Gedaan (app gewist van internal en op sd kaart gezet)

geen verschil. Toch software fout? of instellinkje?

[ Voor 70% gewijzigd door jipjo op 05-04-2008 20:20 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je het juiste land geselecteerd?
Hoe heb je een schijfcontrole uitgevoerd?
Heb je al contact gehad met TomTom? (Lijkt me gezien de problemen sowieso raadzaam.)

Geef sowieso eens wat meer informatie. Je meldt bv dat het terugzetten van een backup een foutmelding oplevert, het is best nuttig om dan ook aan te geven wat de foutmelding is. :Y) Daarnaast meld je wat zaken, maar geef je niet concreet aan wat je al hebt onderzocht en geprobeerd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jipjo
Het geselecteerde ´land´ is West Europa.

Als gezegd: het probleem is wisselend aanwezig (meestal), en op verschillende onderdelen (NP óf adressen, soms allebei).

In het tom tom scherm staat het (inmiddels gehate): een ogenblik geduld a.u.b.
(Dus Navigeer naar-> adres-> straat en huisnummer) en dan maar wachten.

Ik heb schijfcontrole van Windows gebruikt (vista) de diepe scan, oppervlaktecontrole. Geen fouten.
De foutmelding die ik krijg bij het terugzetten van een backup is alleen FOUT en ´er is iets fout gegaan´.

Vele malen gereset. Meerdere malen mobiel met bluetooth gekoppeld en ontkoppeld (Nokia 6600) Geen invloed (leek het aanv. wel even op)

Ook oudere versie van d eapplicatie met de verkenner teruggezet (ipv met HOME), geen verbetering.

Zowel HOME 2.2 (nieuwste versie) als de oude versie HOME 1.6 geprobeerd.

Op de tomtom zelf met voorkeuren gekeken of er iets viel op te lossen. Niet echt. Terug naar fabrieksvoorkeuren e.d. heeft ook niet geholpen.

Nogmaals soms doet hij het een tijdje maar zodra ik dan update door te updaten/ synchroniseren gaat het mis.

Tomtom heb ik benaderd, maar ik lees weinig enthousiasme over hun helpdesk..... Moet ik dus nog afwachten.

Alvast dank voor uw hulp.

[ Voor 6% gewijzigd door jipjo op 06-04-2008 08:35 ]

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Tja, het zijn vage symptomen, niet echt een in het oog springend gemeenschappelijke oorzaak als je SD gewoon OK is. Je zou eventueel het clear-flash tooltje kunnen gebruiken .

[ PS. Het helpt als je meldt welke foutmelding je krijgt. ]

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• jipjo
Nogmaals. de foutmelding is echt aspecifiek: FOUT , er is iets mis gegaan. Ik zou graag een code of zo geven maar die krijg ik niet.

Inmiddels lijkt het probleem opgelost. Heb met Tomtom overlegd, de boel geformatteerd en een herinstallatie gedaan (van tomtom HOME en de tomtom zelf). Map downloads gewist. Een tomtom zou het moeten doen met een stem, een zip folder en een kaart, dan zou de applicatie vanzelf geinstallleerd moeten worden-niet dus.

heb nog wel alle NP´s handmatig uit de kaartmapjes gehaald.

Dus het werkte allemaal nog niet meteen maar de applicatie hebben ze me uiteindelijk gemaild, en toen werkte het wel.

Ik wacht nog af of het blijft werken, de helpdesk is in ieder geval in orde alleen klantvriendelijkheid staat geloof ik niet zo heel hoog in het vaandel (Van mij mag het zakelijk, maar het hoeft niet bot)

[ Voor 4% gewijzigd door jipjo op 14-04-2008 19:15 ]

Pagina: 1