Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:32
Hallo iedereen,

Ik had de "Vista transformation pack" geprobeert
Wat ik jullie ondertussen afraad!!!
Vermits dit niet werkte naar m'n goesting heb ik dit er terug afgegooid,

maar nu blijft m'n boot logo als windows vista ipv windows xp (met die blauwe balkjes) hopelijk weet iedereen wat ik bedoel, hoe kan ik dit herstellen?

als ik op start klik blijft er nog het een en het ander te zien zijn van een aangepast thema in de lijst van de programma's, en de map mijn documenten ed. zien zo nog groen ipv gewoon geel, hoe kan ik dit oplossen?

Ik wil m'n xp terug in oorspronkelijke staat, iets waar systeemherstel me niet heeft bij kunnen helpen, vermits ik met een geslipstreamde boot cd heb kan ik niet recoveren zoek ik een andere oplossingen.

Héél graag hulp gevraagd want anders zal er niks anders opzitten dan formatteren (ben helaas een pietje precies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkjeric
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 11:53
Toevallig al eens je style verzet naar Windows Classic?

Trouwens, dat je je PC verneukt met Vista Transformation Pack komt omdat je je niet goed hebt geïnformeerd (sorry dat ik dit moet zeggen). De problemen die jij beschhrijft konden makkelijk verholpen worden door VTP voor installatie een back-up te laten nemen van de systeembestanden. Bij uninstall vraagt 'ie dan of je de systeem bestanden uit de back-up terug wilt plaatsen. Worked for me O-)

Om je boot screen te veranderen kun je (het gemakkelijkst) eventjes Tune-Up Utilities 2008 downloaden (trial voor 30 dagen). Daarmee kun je vrij simpel het uiterlijk (dus ook de styles) van Windows bepalen. Wat natuurlijk kan gebeurd zijn is dat 'ie je XP-boot overschreven heeft, maar dat denk ik niet.

Heb je verder nog onderzocht of er nog programmaatjes draaien? VTP is namelijk niet één stukje software, maar een hele zwik zoals ViStart etc. Sommige van die programma's zijn misschien na uninstall nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:32
is waarschijnlijk m'n eigen fout ja, kon hem enkel installeren in veilige modus, en heb hem in gewone modus er af gegooit.