Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Website geeft fout in IE7.

Pagina: 1
Acties:

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 22:13
Ik heb net mijn eerste website gelanceerd, maar kamp met een probleem. Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden via zoeken, search en een paar boeken. Maar hier kom ik niet zo snel uit. Bijkomend probleem dat als ik erop google, ik vooral sites tegenkom met dit soortgelijk probleem (want hij weergeeft het als tekst).

In IE7 krijg ik bij een opsomming van producten het volgende;

<!--[if !supportLists]--> <!--[endif]--> item...
<!--[if !supportLists]--> <!--[endif]--> item...
<!--[if !supportLists]--> <!--[endif]--> item.....

Zonder die 'item' wel, die heb ik toegevoegd om het duidelijker te maken. Zelf gebruik ik Firefox en heb nergens last van, maar iemand anders wees me hierop. Daarna ben ik hem ook gaan testen in Opera, maar ook daarin werkt de opsomming gewoon goed.

Vind het redelijk vervelend, omdat merendeel van de gebruikers natuurlijk IE7 draait. Zelf vind ik het niks, maar wil ook ander publiek aanspreken.

Kan het misschien iets te maken hebben met MySQL?

Verwijderd

Hoe staat het in je bron? Zo misschien?:

code:
1
&lt;!--[if !supportLists]--&gt;-

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:55

Zerora

Ik Henk 'm!

Is het niet zo dat IE deze manier van comments niet ondersteund en dan weergeeft als normale tekst op je webpagina?
Dacht weleens zoiets ergens gelezen te hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Zerora op 05-04-2008 20:16 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:15

Copyman

Dode muis

Volgensmij heeft het er mee te maken dat er teksten vanuit Microsoft Word worden geplakt of geëxporteerd. Tenminste, dat weet deze pagina mij te vertellen:

http://kb.mozillazine.org...ras_tags_in_HTML_messages

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 22:13
Hij is inderdaad gekopieerd vanuit Word. Dat ga ik allereerst proberen, bedankt voor de input!

Ik zocht overigens de optie, importeren als platte text zoals bij sommige CMS (ik gebruik Joomla!).