Ik weet niet of dit het juiste topic is voor deze vraag, maar het lijkt me wel.
Ik zit met het volgende probleem:
Full HD LCD TV met hdmi ingangen
HD decoder Samsung van Casema
Ik wil dit aansluiten op mijn Vista Media Center.
Ik dacht zelf het volgende:
Antenne coax signaal van casema naar hd decoder en vandaar naar tv
Hdmi uitgang hd decoder aansluiten op tv hdmi ingang.
Grafische kaart dvi naar hdmi kabel op andere hdmi ingang tv voor beeld pc op tv.
Voor het ontvangen van de tv kanalen in media center gebruikte ik voorheen de analoge pvr150mce tuner van hauppage, maar heb ik die nog nodig?.
of moet ik het signaal met behulp van een splitter vanaf decoder een naar tv en en de andere naar de tuner?
Ziet media center mijn hd decoder als een settopbox? en hoe gaat mediacenter mijn tv kanalen vinden er moet dan toch een connectie zijn met een antenne signaal maar komt dit via een splitter van de decoder af?
Ik heb veel gezocht , maar ik kom er niet uit.
Ik zit met het volgende probleem:
Full HD LCD TV met hdmi ingangen
HD decoder Samsung van Casema
Ik wil dit aansluiten op mijn Vista Media Center.
Ik dacht zelf het volgende:
Antenne coax signaal van casema naar hd decoder en vandaar naar tv
Hdmi uitgang hd decoder aansluiten op tv hdmi ingang.
Grafische kaart dvi naar hdmi kabel op andere hdmi ingang tv voor beeld pc op tv.
Voor het ontvangen van de tv kanalen in media center gebruikte ik voorheen de analoge pvr150mce tuner van hauppage, maar heb ik die nog nodig?.
of moet ik het signaal met behulp van een splitter vanaf decoder een naar tv en en de andere naar de tuner?
Ziet media center mijn hd decoder als een settopbox? en hoe gaat mediacenter mijn tv kanalen vinden er moet dan toch een connectie zijn met een antenne signaal maar komt dit via een splitter van de decoder af?
Ik heb veel gezocht , maar ik kom er niet uit.