Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Een Nv4_DISP BSOD is waarschijnlijk een endless loop. Deze kan soms zo gefixed worden, maar het kan ook zijn dat je kaart gewoon oud en gaar is.
Verwijderd
Of dat je voeding de videokaart niet trekt.maar het kan ook zijn dat je kaart gewoon oud en gaar is.
Dan vraag ik me toch af waar je een 125W-voeding hebt kunnen vinden, of de combinatie van tig harde schijven, een Q6600 op 3.2GHz, en een AGP slot. Ik kan me eigenlijk *niet* voorstellen dat dat hier het probleem is, met een FX5700 en FX6200. Het is dan eerder een vreemde chipset of AGP slot.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:18:
[...]
Of dat je voeding de videokaart niet trekt.
Verwijderd
Ik niet snappen wat jij zegt.TheZeroorez schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:20:
[...]
Dan vraag ik me toch af waar je een 125W-voeding hebt kunnen vinden, of de combinatie van tig harde schijven, een Q6600 op 3.2GHz, en een AGP slot. Ik kan me eigenlijk *niet* voorstellen dat dat hier het probleem is, met een FX5700 en FX6200. Het is dan eerder een vreemde chipset of AGP slot.
Waar staat wat hij voor PC heeft.
Misschien heeft hij wel een P4 van 90 Watt.
Een FX5700 of FX6200 die zo'n 50 Watt verbruikt.
En nog wat HD's en DVD van 50 Watt.
En een voeding van 300 Watt die maar 13 ampere kan leveren op de 12 voltlijn.
Dan kan de voeding toch te weinig leveren.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 18:33 ]
Ofwel: De voeding kan bijna het probleem niet zijn, volgens mij wordt er dat bedoeld.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En de precieze melding bij de bsod.
[ Voor 18% gewijzigd door PcDealer op 05-04-2008 18:38 ]
In het verleden heb ik veel problemen gehad met dezelfde foutmelding + IRQ not less or equal foutmeldingen op een oud systeempje (inclusief blue screen).
Wat onderzoek later bleek een reep geheugen kaduuk. Nieuwe erin, geen problemen meer.....
I have no special talent. I am only passionately curious.