[VA]Shuttle K45

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik heb de Shuttle K45 toegevoegd aan de pricewatch en toen de shops met hun prijzen erin gezet, maar telkens worden de shops verwijderd. Wat ik ook merk is dat 4lauch altijd 50 eurocent duurder is dan de pricewatch.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aGP7q8Vo8Y9TahBJqanTJacL/full.png
Zouden de bovenstaande prijzen toegevoegd kunnen worden?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
De prijzen verdwijnen automatisch naar 3 dagen, zie de pricewatch FAQ, dat verschil van 50 eurocent kan ik niet zo verklaren.
Om de Pricewatch actueel te houden vervallen de prijzen na drie dagen. Als een prijs te lang niet wordt bijgewerkt, gaan we er vanuit dat de prijs niet meer actueel is en wordt de prijs door het Time-To-Live script verwijderd. Het is mogelijk om voor Pricewatch Manager shops een afwijkende tijd in te stellen.
Prijzen kan je toevoegen via de de link uit de Pricewatch FAQ, er zijn wel voorwaarden aan het toevoegen verbonden:
Nieuwe shops toevoegen kan wel, maar deze worden eerst door de Tweakers.net-crew gecontroleerd. Je kunt een leverancier toevoegen door op deze link te klikken. Let er wel op dat de leverancier niet al in de database voorkomt!

In principe staat de Tweakers.net-database open voor elke shop die aan de volgende voorwaarden voldoet:
  • Een duidelijke online prijslijst en online bestelmogelijkheid
  • Geen 'affiliate'-winkel of andere vorm van shops waarbij de bestellingen niet zelf worden afgehandeld.
  • Eén handelsnaam per bedrijf/kvk-registratie
  • Een inzichtelijk en courant assortiment
  • Levering binnen en/of naar Nederland met duidelijke vermeldde verzendkosten
  • Iedereen moet er kunnen bestellen (dus geen eisen als een studentenkaart of KvK-inschrijving)
Uiteraard zijn dit richtlijnen: de crew behoudt zich het recht voor hier in individuele gevallen van af te wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Die 3 dagen gelden niet voor alle shops. Zoals J.J.K. al quote uit de FAQ kan het per shop anders ingesteld worden.

Het prijsverschil van 4Launch is al eens eerder langs geweest: [PW] 4Launch geeft steeds iets lagere prijzen in PW
Geen idee waarom dat probleem er nu nog/weer is. Hier zou ACM of Orion84 misschien iets meer over kunnen zeggen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan je eens wat voorbeelden geven van dat 50 cent duurder zijn dan in de Pricewatch, want ik heb even een paar producten aangeklikt, maar daar zie ik gewoon op de site van 4Launch dezelfde prijs staan als in de Pricewatch vermeld wordt.

Het heeft iig weinig van doen met het Probleem wat FlipFuiltketel aanhaalt, aangezien er op dit moment in elk geval gewoon netjes complete prijzen in de PW staan voor 4Launch en geen naar beneden afgeronde hele getallen zoals toen het probleem was.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik heb dat topic wat FlipFuiltketel aanhaalde gelezen en eigenlijk is het al wel opgelost. Ik zie dat de lijst met prijzen al bijgewerkt is.

[ Voor 21% gewijzigd door Dothan op 07-04-2008 21:05 ]

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓