Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Hoe zorg ik ervoor dat Activesync niet opstart als ik mijn pc boot? Ik heb al via msconfig/Opstarten geprobeerd Activesync uit te vinken, ik heb ook in Ccleaner bij tabblad Opstarten de waarde van Activesync verwijderd... en toch blijft het programma opstarten bij het booten van de pc.

Iemand een idee?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoi michail8,

Hier op t.net verwachten we wel wat meer zelf inzet. Zo is het nu geheel onduidelijk wat voor OS je hebt, ik ga er vanuit dat je XP draait anders zou het Device Center zijn, en of je al zelf gezocht hebt via Google of onze eigen search.

Verder hoor dit probleem niet specifiek in WBM thuis omdat het hier over een applicatie gaat die op de pc gedraaid wordt en waarmee er problemen ontstaan zijn. Een telefoon heeft hier vooralsnog weinig mee te maken. Je topic komt beter tot zijn recht in dit fora: Client Software Algemeen echter omdat je topic start zo mager is en er niet uit blijkt dat je zelf gezocht hebt gooi ik er een slotje op :)

Dit topic is gesloten.