Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
PC1 is inderdaad waarschijnlijk niet krachtig genoeg. Dit is niet te verhelpen met wat "overhevelen van proc kracht" (gaat namelijk niet). Wat je wel kunt doen is een grafische kaart kopen voor PC1 die HD versnelling heeft. Een voorbeeld van een goedkope kaart die dit doet is de 8600 serie.
Verwijderd
Heeft de 8400 serie dit niet? Die zijn nog veel goedkoper.
Ik raadt i.i.g. een (ATi) HD3450 aan. Al voor onder de 30 euro verkrijgbaar. Met HDMI.
@TS: wat je nu hebt, dat is HDMI via DVI o.i.d.?
Ik raadt i.i.g. een (ATi) HD3450 aan. Al voor onder de 30 euro verkrijgbaar. Met HDMI.
Of een HDMI kabel tussen PC2 en je TV en het HD materiaal op die PC afspelen
.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Verwijderd
Ik ben niet zo bekend met ATI kaarten van dit moment. Het ging me meer om een voorbeeld te geven van een kaart die die ondersteuning had. Zo te zien doet die HD3450 dat ook en dat is helemaal geen geld.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:25:
Ja, dat is het probleem. Dat ga ik niet halen, da's 15 meter en het wordt een k-klus om de kabel te trekken van PC2 naar TV.Garyu schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:27:
Of een HDMI kabel tussen PC2 en je TV en het HD materiaal op die PC afspelen.
En de poster erboven: ja, ik heb nu tussen PC1 een DVI -> HDMI kabel van 5 meter. Dat werkt prima.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ok, thanks. Ik kende deze kaart niet. Maar is iedereen het ermee eens dat dit sowieso gaat werken? Of zit ik straks met een nieuwe grafische kaart die het nog steeds net niet trekt?Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:25:
Overigens, ik hoef absoluut niet te gamen op deze pc ofzo. Alleen wil ik zeker weten dat fullhd movies goed spelen.
Verwijderd
Ik weet natuurlijk niet welke pc evt. van wie is, maar kun je ze niet fysiek omwisselen, de pc's?spaceboy schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:34:
[...]
Ja, dat is het probleem. Dat ga ik niet halen, da's 15 meter en het wordt een k-klus om de kabel te trekken van PC2 naar TV.
En de poster erboven: ja, ik heb nu tussen PC1 een DVI -> HDMI kabel van 5 meter. Dat werkt prima.
Of wordt dat oorlog in huis? (Hier namelijk wel
Ik woon in m'n uppie, dus oorlog zal meevallen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:40:
[...]
Ik weet natuurlijk niet welke pc evt. van wie is, maar kun je ze niet fysiek omwisselen, de pc's?
Of wordt dat oorlog in huis? (Hier namelijk wel)
Maaruh, die HD3450, klinkt best goed. Ik twijfel...
Verwijderd
Zoek anders eens op HD3450 en UVD. Kan je zelf lezen voor welke codecs dit allemaal werkt en of de jouwe hier ook bij zitten.
Ik zou i.i.g. zeker voor ATi gaan, de HD3xxx serie is zeer recent, zeer goede beeldkwaliteit en je kan kiezen tussen DVI en (true) HDMI (tenminste bij veel merken).
Ik zou i.i.g. zeker voor ATi gaan, de HD3xxx serie is zeer recent, zeer goede beeldkwaliteit en je kan kiezen tussen DVI en (true) HDMI (tenminste bij veel merken).
Ik heb 'm ondertussen gehaald (de HD3450 van MSI) en geinstalleerd. Mooi kaartje. Met de goeie software kan ik tot nu toe prima HD-content afspelen. Thanks allen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:43:
Zoek anders eens op HD3450 en UVD. Kan je zelf lezen voor welke codecs dit allemaal werkt en of de jouwe hier ook bij zitten.
Pagina: 1