Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 12:54
Hoi,

Ik heb een Asus PDA a636n met WM5 en nu wil ik naar WM6 updaten maar ik heb geen verstand hoe ik het moet doen? Heb iemand een handleiding ofzo zodat ik WM5 kan backup maken en terug zetten als het fout gaat tijdens update naar WM6. Alvast bedankt.

MVG,

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:44
http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us

Daar moet je linksbovenin a636n invullen, en dan in het midden van de pagina "Firmware" aanklikken.

Daar kun je een updatebestand downloaden, en daar staat ook bij vermeld hoe het moet geloof ik.

Ik ben overigens niet aansprakelijk voor een kapotte PDA ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 05-04-2008 12:04 ]

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 12:54
De firmware heb ik al maar is er een manier om de oude firm te backup maken en als het mis gaan om de oude terug te zetten....!!!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je dus die link leest zie je staan:

7.Please be notified that it cannot be downgraded to Mobile 5 after upgraded to Mobile 6.
Please make sure you acknowledge such limitation and then proceed with the following steps.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zorg dat u PC stabiel is, pda eraan, en er kan AMPER wat misgaan hoor. + als het misgaat kunt ge nog steeds herflashen, want u radio wordt normaal niet geflasht.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• ThinkPad
Maar je kunt, zoals Dutch_Razor al zegt, niet terug naar WM5

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Mocht er trouwens iets misgaan dan kan ik op mijn P535 de camera, rec power en reset knop tegelijk induwen en dan kom ik in een of ander blauw-wit scherm die een ROM van de SD kaart af kan lezen, misschien heb jij ook zoiets?

In dat geval kan je waarschijnlijk wel terug naar een WM5 rom, maar daar zou je op moeten Googlen.

@Snake: Er wordt geupdate vanaf de SD kaart, de PC heeft hier vrij weinig mee van doen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch_Razor op 05-04-2008 18:54 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

@Dutch_Razor: Ow, met m'n HTC wordt er vanaf PC geflasht.

Dat is nog een factor minder, goede opgeladen PDA en er kan amper wat misgaan (corrupt kaartje, test dat eventueel op voorhand).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• ThinkPad
Dat blauw-witte scherm is de bootloader. Via de bootloader kun je kiezen of je wilt flashen vanaf de SD kaart, of via USB.
Pagina: 1