Sinds vannacht geeft mijn laptop een blauw scherm bij het opstarten van Windows, nadat dat balkje heen en weer gaat. Er staat "UNMOUNTABLE_BOOT_etc". Ik CHKDSK gedraaid, geeft ie voordat het begint een foutmelding aan (het volume lijkt een of meer oneherstelbare problemen te hebben)
Mijn laatste redding was om win xp opnieuw te installeren (naast de bestaande data) en daar ben ik nu mee bezig, maar..
Als ik moet kiezen op welke partitie ik wil installeren staat er achter C:\ : [onbekende partitie] 13437 MB (13437 MB vrij).
Met andere woorden: die schijf is leeg
. Partitie D en E geeft ie wel goed aan.
Daar stond dus windows op, en ook al mijn belangrijke bestanden van de studie en stage!
Bl
Hoe red ik mijn data van C:\ of is het onbegonnen werk?
Win XP
Acer TM 4100
80gb HD
1024 ram DDR2
Ati vid kaart
Mijn laatste redding was om win xp opnieuw te installeren (naast de bestaande data) en daar ben ik nu mee bezig, maar..
Als ik moet kiezen op welke partitie ik wil installeren staat er achter C:\ : [onbekende partitie] 13437 MB (13437 MB vrij).
Met andere woorden: die schijf is leeg
Daar stond dus windows op, en ook al mijn belangrijke bestanden van de studie en stage!
Hoe red ik mijn data van C:\ of is het onbegonnen werk?
Win XP
Acer TM 4100
80gb HD
1024 ram DDR2
Ati vid kaart
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 05-04-2008 13:02 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1