Toon posts:

ff 7 + ff8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde net een topicje over ff8 gaan posten lees ik dit. NOU, ff7 is adembenemend waanzinnig, vooral de filmpjes.
Alleen 1 probleem m'n pc heeft een tijdje in de shit gelegen, maar nu is alles weer in orde.Nu ben ik weer begonnen aan ff8, alleen zit raar maar waar vast, dus als iemand het verhaal uit z'n hoofd kent reply dan ff. >:)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

misschien wel handig om te zeggen waar je ongeveer zit :D

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat wilde ik dus al doen. Ik zit op de (niet lachen) tweede cd. Je moet de kapitein zoeken. Als je die gevnden hebt kom je bij de commander, dit blijkt een handlanger van seifer te zijn, die versla je dan. Je gaat het hotel binnen en daar staat hij weer met Seifer's vrouwelijke handlanger. Tegen hun verlies ik vanwege te weinig HP. Alles vindt plaats in dat havenstadje wat is ingenomen door het galbadian army, waar Zell woont.
Sorry dat ik het zo knullig verwoord, maar ik weet allen namen niet meer omdat het ee tijd geleden is.

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Hey, dat gevecht ken ik :)
Dat heb ik namelijk ook 300x over moeten doen :D

Het is me vervolgens gelukt door goed te junctionen (je weet dat ze veel blizzards (?) gebruikt, dus veel defense daar op)..
Ook slim gebruik maken van het feit dat die gast geen meisjes slaat, dus Rinoa gebruiken ofzo.. :P
En het hebben van diablo op dat moment is ook wel makkelijk.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ga het proberen.
Wel vette steun dat jij er ook 300x ovver gedaan hebt:P

• JJJ
  • Laatst online: 20:23

JJJ

Kun je em fikken? :)

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-02 20:13
Je moet op die rajin "blind" loslaten en tenminste 1 persoon moet 100 aero/tornado aan z'n junction defence hebben. Als het dan niet lukt, kan je het net zo goed opgeven :)

iRacing Profiel

Verwijderd

kijk anders ff hier: www.ffonline.com/

daar staan heel wat walkthroughs. Echt heel handig. Ben zelf van de week ook weer begonnen aan de psx versie van ff8. ben nu aan het einde van cd 3. Moet ff nog wat level uppen voordat ik lunatic pandora in ga. Zit nu op level 76 met squal, maar daar moet nog wat bij vind ik

Owja, je kunt op deze site ook filmpjes vinden van ff9. Die komt volgende week uit.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:02
volgende week ???
Europese versie ofzo? Heb em al van iemand die op vakantie uit de VS kwam, wel cool spel BTW. Japanse versie is ook altijd leuk :+

Verwijderd

gaat dit over FF7 of FF8?

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 00:03 schreef JJJ het volgende:
Kun je em fikken? :)
Als dat kan ook voor mij (tegen vergoeding enz...). Al ben k een NEWB in deze serie ik zou ut tog wel eens willen proberen. Vooral de filmpjes zijn erg mooi heppik me laten zeggen!

Verwijderd

FF7 eh? hmm oh ja dat was dat superspel wat ik helemaal kapot gespeeld heb!

FF8 eh? hmm oh ja dat was dat kut spel waar ik nog geeneens de moeite voor heb gedaan om het uittespelen :)

hehe sorry moest ik ff kwijt

Verwijderd

vond 8 ook gewoon een kewl spel alleen het gevecht in balamb met seifer's maatjes vond ik nie zo moeilijk (btw dat kapitein/commander zoek actietje is wel kut)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op zondag 18 februari 2001 23:50 schreef Sigma het volgende:

FF8 eh? hmm oh ja dat was dat kut spel waar ik nog geeneens de moeite voor heb gedaan om het uittespelen :)
nou nou nou nou. .. kut? okee hij was een stuk minder goed dan 7 maar wel ok. Het probleem was dat je in dat deel te weinig vrijheid had. Je kon eigenlijk weinig anders doen dan de verhaallijn volgen en daar was het dan we mee gezegd.

Maar ik ben nu FF9 aan t spelen (US versie) en die is super de super vet.
Hier is duidelijk meer energie in het verhaal, de mogelijkheden en de diepgang gestopt. Ik vindt hem mischien wel de vetste ff ooit.. maar dat weet ik nog niet.
Ben pas bij CD2/4 :)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Is dat de cd-versie of gewoon een rip :r?

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op maandag 19 februari 2001 06:59 schreef MrFreeman het volgende:
Is dat de cd-versie of gewoon een rip :r?
Rip?? Hij is voor de Playstation hoor.. Sony heeft rechten op dat spel dus een pc versie zal nog wel een jaartje ofzo op zich laten wachten.
Zijn gewoon 4 CDRWIN ISO's van de originele US cd's.. 8-)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Het gaat een beetje de illegale kant op hier :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1