Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit een Sony DSC-H5 en op pixmania.be staat bij de accessoires van deze camera een lichnetadapter. Deze camera heeft enkel een USB en een TV uitgang. Weet iemand of die adapter weldegelijk compatibel is met deze camera? Deze zou dan via die USB verbinding moeten aangesloten worden. Of is het een foutje op de site?

http://www.pixmania.be/be...chtnetadapter-ac-ls5.html

Bedankt!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Ik zie op de site:

"7 dagen niet goed, geld terug"

Dus wat let je?

Die past dus niet.
De lichtnetadapter AC-LS5 van Sony is compatibel voor alle digitale fototoestellen Cyber-shot serie P, W en V.
8)7 En dat in 2 minuten tijd. Had je zelf ook wel kunnen vinden?

[ Voor 64% gewijzigd door Nik op 05-04-2008 08:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik ook gevonden maar ik wou het toch nog maar eens vragen omdat hij bij de compatibele accessoires stond vermeld van de h5 ;)

Bestaat er dan een adapter om de h5 rechtstreeks op het net aan te sluiten?
Bedankt.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij staat inderdaad ook tussen de beschikbare accessoires op de site van Sony zelf (onder batterijen en adapters). Reden om nog eens verder te kijken, en het lijkt erop dat dit wel de gene is die je zoekt.

Je kunt 'm inderdaad niet rechstreeks in de camera prikken, maar er wordt wel een adapter meegeleverd (zie ook de productpagina van de adapter, het meest linker item op de afbeelding) die in je in het batterij-vakje de camera kunt doen.

Bij het batterij-vakje zit (in ieder geval bij mijn DSC-H2) een klein rubberen stripje wat je open kunt trekken, waardoor je vervolgens de kabel naar buiten kunt leiden (het klepje moet namelijk dicht zijn om de camera aan te kunnen zetten).

En daardoor is de adapter dus in principe compatible met alle Cybershots die door 2xAA gevoed worden, maar niet geschikt om via je camera de batterijen op te laden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Roelant op 06-04-2008 13:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad nu zie ik het ook, bedankt voor de uitleg!