Ik zoek een bepaalde highpoint driver...

Pagina: 1
Acties:

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Ik zoek de 1.26 driver voor win98 voor mijn hpt366 controller. Er is nu alleen nog een 126b te krijgen en die werkt klote, zelfde geldt voor de iets oudere 1.25. Wie kan mij aan het bestand 98_366_126.zip helpen? Mail: jelle@thrillsoft.com

Alvast bedankt!

p.s. Als iemand hem heeft gemaild aub ff posten, anders krijg ik er straks een stuk of 20 binnen :).

• Neman

Neman

Topicstarter
Ik heb hem inmiddels ergens anders gevonden, hoeft dus niet meer.

edit:

Toch wel, blijkt andere te zijn :(

• Neman

Neman

Topicstarter
edit:

De driver die ik gevonden had bleek welliswaar 1.26 te heten maar is niet de 'stabiele 1.26' die ik zoek. Ik had nl. een 1260.exe gevonden maar ik heb toch echt bovenstaande zip nodig. In die zip moeten geloof ik 3 bestanden zitten. Kan iemand me aan deze driver helpen?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb die driver niet, maar ik heb eigenlijk nog nooit een stabiel BIOS of driversetje voor dat onding kunnen vinden. Ik wil echt nooit meer iets van Highpoint in de buurt van m'n pc hebben.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

Stefano

Ondertitel Not Found

ftp://ftp.mathematik.uni-marburg.de/pub/mirror/abit/beta/bp6/driver/1.26.0/

PS Wel dezelfde bios en driverversie gebruiken.

• Neman

Neman

Topicstarter
Die driver van bovenstaande ftp is weer die 1.26b driver die niet goed werkt :(. Je zegt dat ik dezelde bios bij de driver moet gebruiken, maar er bestaat toch nog geen bios met een 1.26 highpoint?

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 16:54

klaaz

it's me!

Op zaterdag 17 februari 2001 20:32 schreef Neman het volgende:
Ik zoek de 1.26 driver voor win98 voor mijn hpt366 controller.
Bereid je voor op vele vastlopers, en dan bedoel ik vastlopers... Niks kun je meer.

Ik heb hier een Abit BE6 met HPT366 en ik heb dagenlang nieuwsberichten en GOT doorzocht voor een oplossing. Die is er gewoon niet. zelfs bij het kopieren van bijvoorbeeld 60 mb van de ene nar de andere partitie doet de zaak al vastlopen. :( :(

Hier ook NOOIT een HPT weer in de case.

• Neman

Neman

Topicstarter
Mm en zelfs Abit geeft als antwoord in een e-mail dat ze alleen nog maar de 1.26b driver hebben |:(. Het ergste is nog dat ik ook vastlopers krijg als ik nu m'n hd op de udma33 zet en highpoint uitschakel :?.

Verwijderd

Ik heb ook heeel veel problemen met deze RUK controller gehad. Deze controller zuigt echt en gaf alleen maar problemen. Ata33 was sneller dan Ata66 bij mij. :(

Oplossing: Buy a Promise Ata 100 kaartje voor 11 tientjes...;)

• Neman

Neman

Topicstarter
Het rare is dat als ik DMA aanvink bij deze IBM hd op de udma33 controller hij steeds gigantisch gaat stotteren als er hd activiteit plaatsvindt. Waar ligt dat aan?
Pagina: 1