Cmedia 6501 problemen vista

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

• raymondkrah
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb hier een ASUS M2N-E SLI mobo met een C-Media C6501 audio erop.
Dit heeft tot heden goed gewerkt.

Maar zoineens verteld de vista installatie mij dat er geen geluidskaarten gevonden zijn terwijl de pc de hele dag gewoon gewerkt heeft.

Ik heb geprobeerd de driver te reinstallen vanaf de ASUS cd maar deze software geeft direct aan dat de kaart niet gevonden kon worden :?

Ik heb een 2e installatie van windows XP naast Vista draaien en deze geeft aan dat de audio goed werkt. Dus de kaart kan niet kapot zijn :/

Kan misschien iemand mij een oplossing of suggestie geven hoe ik deze audio kaart weer in Vista kan installeren ? :)

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Ik heb wel eens meegemaakt in Windows XP dat deze de (onboard) geluidschip opeens niet meer kon gebruiken en dat enkel een herstart dit (tijdelijk) kon verhelpen. Uiteindelijk heb ik Windows opnieuw geinstalleerd en toen werkte het opeens weer wel goed.

Als Vista zit te klagen in jouw geval, zie je de geluidskaart in Hardware Manager? Als hij zelfs daar niet tussen staat lijkt er echt iets kapot te zijn in Vista.

www.mayaposch.com

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 10:51

Goed koper is duurder dan slecht koper

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

** Vista drivers mini-FAQ + beleid **

Vragen over Vista drivers zijn niet verboden, maar we verwachten een stuk meer info en eigen inzet dan dit.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.