Toon posts:

Ik zoek een redelijk - goed betrouwbare ISP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van die Orange af. En na 2 maanden hebben ze mij dan ook niet meer als klant.
Ik zoek dus een andere ISP, maar.. Wat zijn nou wel ISP's met een betere reputatie dan Orange?
Larie word ik ervan/of iig tips die mij op weg helpen bij een ISP te komen die wel beter is dan Orange?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 01:30 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zult van elke provider horrorverhalen horen, zelfs van XS4All. Als je de beste provider wilt hebben, en wilt betalen, dan kan je die beter nemen, maar als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, dan loop je risico.

Ga zelf eens zoeken naar de mogelijkheden van de providers. Van achterover leunen in dit topic ga je niets wijzer worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Ik heb voor Tele2 gekozen. Is veel beter dan je zou denken. 10/1 voor 8,95 per maand (1e jaar, daarna nog steeds een redelijk bedrag en per maand opzegbaar). Lokaal tarief voor helpdesk, en ik was binnen 3 dagen (na afkoelperiode) aangesloten.

Ik heb nog nooit zo'n goede provider gehad.

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 22:36
Al meer dan 5 jaar zéér tevreden bij Planet met een ADSL comfort abonnement.
Is wel duur, maar in die 5 jaar tijd slechts 1x een half uurtje eruit gelegen. Verder nog nooit gezeik gehad. 8)

Maarja, zoals iemand anders al zei, je kunt geluk hebben met een goedkoop abonnement, maar je kunt tevens heel veel pech hebben met een duur abonnement.
Maar zolang ik tevreden blijf over Planet dan ga ik zeker weten niet overstappen, ook al kan het goedkoper.

[ Voor 41% gewijzigd door -elw00d op 05-04-2008 01:36 ]

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-12 17:04
KPN _/-\o_ erg goed en lekker duur :) geen problemen mee .. alleen overstappen geeft een probleem, duurt soms een half jaar maar voor de rest prima te doen ... nooit geen problemen.

Verwijderd

Gewoon de goedkoopste en tevens snelste nemen. Voor adsl raad ik je dus alice en telfort aan.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

-elw00d schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 01:33:
Is wel duur, maar in die 5 jaar tijd slechts 1x een half uurtje eruit gelegen. Verder nog nooit gezeik gehad. 8)

Maarja, zoals iemand anders al zei, je kunt geluk hebben met een goedkoop abonnement, maar je kunt tevens heel veel pech hebben met een duur abonnement.
Maar zolang ik tevreden blijf over Planet dan ga ik zeker weten niet overstappen, ook al kan het goedkoper.
Met hem. 't is dan weliswaar niet de goedkoopste maar ik heb dan ook werkelijk nooit problemen met ze. (Daarbij geldt dat direct-adsl en hetnet allemaal door planet uitgevoerd wordt, dus die kun je ook nemen.)

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 05-04-2008 02:03 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 14:31
Als je bijzonder rijk bent en ook nog eens superdom, kun je XS4all nemen, die hebben namelijk een goede helpdesk.

Maar ik zou gewoon de goedkoopste nemen. Als tweakert heb je toch geen helpdesk nodig en die ADSL lijn doet het of doet het niet.

En voor al die overige zut als usenet/mail etc. dat wil je niet aan je provider overlaten maar zelf regelen. Goedkoper en lekker flexibel.

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 07:55
-elw00d schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 01:33:

Whahaha wacht maar tot je naar iemand anders wilt >:)
Heb echt uren moeten bellen..

Het werkte wel goed maar als je enige service noodzakelijk vind niet voor Planet(aka KPN) gaan!

Ik zit nu op glasvezel bij Tweak, service is ook niet perfect maar geen problemen met de verbinding, en die usenet account maakt het natuurlijk wel aantrekkelijk :p.

[ Voor 10% gewijzigd door kadooosh op 05-04-2008 02:24 ]

Verwijderd

Wat zijn jouw eisen mbt:
snelheid
email(wil je bv een eigen mailserver draaien?)
uptime
newsservert
heb je een eigen domein/website en wil je dat ook bij je nieuwe isp onder brengen
woon je ver van de centrale/dichtbij?
telefonie
enz enz enz
Kortom je moet eerst even wat meer info geven

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Afgezien van het meegeleverde dichtgetimmerde modem-router heb ik hier absoluut geen klachten over het Tele2 20/1 abo.
Dat modem-router kun je met een beetje skill wel omzeilen of vervangen. In mijn geval hangt er gewoon mijn server aan met een vast IP in de DMZ en die box handeld dan verder de routering af met iptables (Linux).
De verbinding is hier stabiel, ik heb nog geen enkele down gehad. Na 7 maanden een keer het modem-router even moeten resetten omdat het, volgens mij, vast was gelopen. En er gaat toch redelijk wat verkeer door dat ding, zowel online gaming als torrents. Kwalitatief gezien is het een prima ding, hij zit alleen dichtgetimmerd.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1