Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Chillll das een keer wat anderss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

Topicstarter
Het wordt zeker afgemaakt, excuses voor de mediastilte. :P Ik heb inmiddels een aluminium 'behuizing' voor de harde schijven, en ben bezig met het bedenken van een systeem om de voeding op z'n plek te houden, maar dat schiet (mede door werk en een defecte laptop) niet echt op... Ik hoop spoedig meer te kunnen tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253649

Anoniem: 247379 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:46:
Het wordt zeker afgemaakt, excuses voor de mediastilte. :P Ik heb inmiddels een aluminium 'behuizing' voor de harde schijven, en ben bezig met het bedenken van een systeem om de voeding op z'n plek te houden, maar dat schiet (mede door werk en een defecte laptop) niet echt op... Ik hoop spoedig meer te kunnen tonen.
Vandaar je aanwezigheid op het dell xps m1530 forum >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Zeer interessant project. Zelf loop ik ook vaak genoeg rond met dit soort ideeën, maar ik heb altijd een gebrek aan vrije tijd, ruimte om het te kunnen bouwen en ruimte om het te plaatsen. :P

Als ik het topic doorlees zou ik als ik in de schoenen van TS stond bang zijn dat het moederbord er toch af zou vallen en had ik toch een bevestigingsplaat voor ene moederbord gezocht. Desnoods dat een kleinere lokale computerboer er eentje over heeft en (eventueel tegen kleine vergoeding) wil afstaan.
Overigens is de aarding wel heel netjes opgelost op de huidige manier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 16:50
vriend van mij kocht pas een Pinnacle tv kaart van 6 tientjes.
Daar zat een RF afstandbediening bij. incl. usb ontvanger stick.
Deze werkt nu prima op mijn mediacenter. Goedkoop, goed en geen gezeur met infrarood ontvangers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreku88000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 10:27
Heb je topic doorgelezen en ben zeer benieuwd hoe het ermee staat! Vind het echt een interessant project en ben zelf ook van plan om zoiets nog eens te gaan doen. Spullen heb ik al, nu alleen nog tijd en ruimte ;)

In ieder geval benieuwd naar nieuwe foto's en keep up the good work! Succes verder!

Lenovo Thinkpad Yoga X380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 14:26
Nog enige voortgang in je project?
Was wel benieuwd, al een hele tijd niks vernomen namelijk

Ik heb zelf een Mediacenter in elkaar gezet voor thuis, die staat IN de kast.
Het nadeel hiervan is natuurlijk dat de kast los moet om het mediacenter aan te zetten ipv een mooie button (weggewerkt) in/op de kast, maar hij staat wel uit het zicht (Wel erg kleine kast met weinig uitbereidingsmogelijkheden (Asus Pundit))

Hierdoor was ik benieuwd naar jouw manier van het wegwerken in de kast, en de moeilijkheden die je tegenkomt.

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-06 15:36

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Je hebt het Ikea-Hacker-blog gehaald... :D

http://ikeahacker.blogspo...ing-goes-casemodding.html

• EraZor
  • Registratie: April 2000