In het bezit is een Acer Aspire 7220
Hierin zit een Ricoh 5 in 1 Card reader.
Ik heb sinds kort een nieuwe camera. Hier zit een SD geheugen kaartje bij, een TEKQ 2 GB.
Wanneer ik deze er in steek kan ik er mee werken. Als ik daarna hem er uit haal, een paar foto's maak en weer terug steek werkt het ineens niet meer.
In configuratie scherm / apparaatbeheer krijg ik bij de card reader CODE 38.
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er zich nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)
De enige oplossing zou opnieuw opstarten zijn. Maar dat schiet natuurlijk niet op om constant opnieuw op te starten, Want na het opnieuw opstarten werkt het namelijk weer zoals het hoort, Maar ook maar eenmaal. De tweede maal heb ik weer code 38.
We hebben Windows Vista Home Premium Service Pack 1 draaien.
De nieuwe drivers van acer voor de card reader versie 3.51 geinstalleerd.
Onze oudere Sony Memory stick werkt wel zonder al deze problemen.
Kent iemand het probleem? En nog belangrijker: Kent iemand de oplossing?
Hierin zit een Ricoh 5 in 1 Card reader.
Ik heb sinds kort een nieuwe camera. Hier zit een SD geheugen kaartje bij, een TEKQ 2 GB.
Wanneer ik deze er in steek kan ik er mee werken. Als ik daarna hem er uit haal, een paar foto's maak en weer terug steek werkt het ineens niet meer.
In configuratie scherm / apparaatbeheer krijg ik bij de card reader CODE 38.
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er zich nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)
De enige oplossing zou opnieuw opstarten zijn. Maar dat schiet natuurlijk niet op om constant opnieuw op te starten, Want na het opnieuw opstarten werkt het namelijk weer zoals het hoort, Maar ook maar eenmaal. De tweede maal heb ik weer code 38.
We hebben Windows Vista Home Premium Service Pack 1 draaien.
De nieuwe drivers van acer voor de card reader versie 3.51 geinstalleerd.
Onze oudere Sony Memory stick werkt wel zonder al deze problemen.
Kent iemand het probleem? En nog belangrijker: Kent iemand de oplossing?