Het valt me op dat de uitleg/tips bij de beoordelingscriteria van PC gamepads niet helemaal eenduidig is. En dan heb ik het met met name over de beoordelingscriteria "Ergonomie" en "Functionaliteit". Dit staat bij er nu bij:
Ik zou dit dan willen voorstellen of "accuraatheid van de knoppen" niet beter bij de funtionaliteit beter past. Een functie van de gamepad is dat hij accuraat is. Eventueel zal je hier ook een nieuwe beoordelingscriteria van kunnen maken, maar dat lijkt me een beetje ver gaan.
Wat denken jullie hierover.
Vooral dat accuraat op input zit mijn vraagtekens. Natuurlijk is het ergonomisch dat uiteraard de knoppen accuraat reageren op input, maar het kan best zijn dat de gamepad goed in de hand licht maar dat de accuraatheid van de knoppen te wensen over laat. Zo af en toe zie ik dan ook dat sommige reviews een slecht/zeer slecht beoordeling geven aan de ergonomie terwijl ze het hebben over het feit dat de gamepad niet accuraat is.Ergonomie - In hoeverre ben je te spreken over de ergonomie van de gamecontroller? Ligt de controller lekker in de hand, bevinden de knoppen zich op de gewenste plek en reageren de knoppen accuraat op input?
Functionaliteit - Wat is je mening over de functionaliteit van de afstandsbediening? Zijn er voldoende knoppen aanwezig en is de controller flexibel genoeg om voor verschillende soorten games ingezet te kunnen worden. Zijn er bijzondere features zoals draadloze techniek?
Ik zou dit dan willen voorstellen of "accuraatheid van de knoppen" niet beter bij de funtionaliteit beter past. Een functie van de gamepad is dat hij accuraat is. Eventueel zal je hier ook een nieuwe beoordelingscriteria van kunnen maken, maar dat lijkt me een beetje ver gaan.
Wat denken jullie hierover.