Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Voor iedereen die het nog niet had gelezen:

03-04-2008 N-Gage 2.0 officially released :9~

Verwachtte aankondiging op de Nokia site is maandag a.s.

Lees hier http://www.mobile-review.com/soft/2008/n-gage2-en.shtml de voorlopige zeer positieve review (in het engels)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is zeker interessant, maar kan je wel wat meer informatie geven hierover?

Zo is het een beetje kaal en er zijn vast mensen die niet weten wat N-Gage precies is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ik heb het inmiddels gedownload via mijn N82 en geinstalleerd. De N-Gage app is volgens mij een beetje vergelijkbaar met het Steam platform op de PC; een platform voor games dus, waarbinnen je nieuwe games kunt aankopen, downloaden en installeren. Daarnaast biedt de N-Gage app de mogelijkheid om user profielen aan te maken, buddies toe te voegen, highscores te bekijken, etc. Er worden momenteel nog maar 4 games (geloof ik) aangeboden, dus het aanbod moet nog wel flink uitbreiden.

Als je de N-Gage app installeert verdwijnt overigens de N-Gage preview uit je menu (en de daarbij behorende gamedemo's!)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 18:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik zit te twijfelen of ik brain challenge ga aanschaffen. Ik kan wel een verzetje gebruiken in de bus naast alle muziek, series en films die ik met m'n N81 kijk. Ik weet alleen nog niet in hoeverre dit spel op brain trainer van de NDS lijkt. Er zit trouwens ook een reviewfunctie ingebouwd. Maar meer dan een cijfer (1 t/m 5 sterren) en een regeltje tekst mag het niet kosten.

[ Voor 11% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 07-04-2008 14:31 ]

Hier staat tekst

Verwijderd

In de tijd dat de eerste N-Gage uitkwam heb ik me daar nog enorm mee vermaakt. Het apparaat was niet altijd even handig (kaartjes verwisselen, 90 graden gedraaid bellen, enz..), maar een 'alles in één apparaat' (voor een uiterst lage prijs) was toch de reden dat ik hem veel gebruikte.

Ik ben blij dat ze gekozen hebben de N-Gage 2.0 niet als aparte telefoon, maar als software voor op je telefoon te hebben. Op die manier kun je toch nog je eigen toestel uitkiezen :)

Men heeft gelukkig ook van z'n fouten geleerd. 40 euro uitgeven aan een spelletje op je mobiele telefoon is veel. Veel te veel. Ik zie nu bijvoorbeeld Brain Challenge voor 6 euro en Asphalt voor 9 euro. Dat zijn gewoon goeie prijzen, mochten het enigszins volwaardige spellen zijn. Nu maar hopen dat ze die lijn ook doorzetten bij spellen als Worms en Brothers in Arms...

Wat me dan wel een opvalt: Dat de N-Gage 2 meteen te verkrijgen is voor de N95, N82, de N81, enz. is in mijn ogen vrij logisch. Ik zie nu dat hij voor de N73 binnenkort ook uitkomt, maar waar blijft de N80 versie? Komt die er überhaupt?