In de tijd dat de eerste N-Gage uitkwam heb ik me daar nog enorm mee vermaakt. Het apparaat was niet altijd even handig (kaartjes verwisselen, 90 graden gedraaid bellen, enz..), maar een 'alles in één apparaat' (voor een uiterst lage prijs) was toch de reden dat ik hem veel gebruikte.
Ik ben blij dat ze gekozen hebben de N-Gage 2.0 niet als aparte telefoon, maar als software voor op je telefoon te hebben. Op die manier kun je toch nog je eigen toestel uitkiezen
Men heeft gelukkig ook van z'n fouten geleerd. 40 euro uitgeven aan een spelletje op je mobiele telefoon is veel. Veel te veel. Ik zie nu bijvoorbeeld Brain Challenge voor 6 euro en Asphalt voor 9 euro. Dat zijn gewoon goeie prijzen, mochten het enigszins volwaardige spellen zijn. Nu maar hopen dat ze die lijn ook doorzetten bij spellen als Worms en Brothers in Arms...
Wat me dan wel een opvalt: Dat de N-Gage 2 meteen te verkrijgen is voor de N95, N82, de N81, enz. is in mijn ogen vrij logisch. Ik zie nu dat hij voor de N73 binnenkort ook uitkomt, maar waar blijft de N80 versie? Komt die er überhaupt?