Toon posts:

Verbroken verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het spel Wolfenstein ET opstart word bijna onmiddelijk de verbinding met m'n router verbroken (een sitecom WL-183).
Met andere online-spellen heb ik dit probleem niet. Iemand ervaring hiermee en/of een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-03 15:29

Simkin

Bzzzzz

Heb ik ook wel eens gehad. Moet je een nieuwe router kopen, witte zijn de betere heb ik gemerkt.

Verwijderd

Topicstarter
Simkin schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:26:
Heb ik ook wel eens gehad. Moet je een nieuwe router kopen, witte zijn de betere heb ik gemerkt.
Da's lekker zeg! Heb dat kreng net 2 weken in huis.
Hm, iemand enig idee als ik hem gebruik als bridge i.p.v. router. Heb namelijk een Zyxel modem en dat die heeft natuurlijk ook een router functie. Maar voordat ik het boeltje ga "ombouwen" en instellen wacht ik liever jullie advies af.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:31:
[...]

Da's lekker zeg! Heb dat kreng net 2 weken in huis.
Hm, iemand enig idee als ik hem gebruik als bridge i.p.v. router. Heb namelijk een Zyxel modem en dat die heeft natuurlijk ook een router functie. Maar voordat ik het boeltje ga "ombouwen" en instellen wacht ik liever jullie advies af.
Ho, stop, ik was maar aan het dollen. Het kan zijn dat de software van wolfestein op de een of andere manier je verbinding om zeep helpt. Dit is redelijk ongebruikelijk.

Heb je vaker last van het wegvallen van je verbinding?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, lekker bijdehand weer van me dan. Had al bijna een nieuwe designer-router van Sitecom besteld ;) .
Maar nee, heb verder geen last van wegvallende verbindingen. Gaat allemaal als een tierelier.
Maar goed, wie weet is het de laatste patch die het probleem veroorzaakt. Zal eens kijken of ik 't terug kan draaien.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:41:
Nou, lekker bijdehand weer van me dan. Had al bijna een nieuwe designer-router van Sitecom besteld ;) .
Maar nee, heb verder geen last van wegvallende verbindingen. Gaat allemaal als een tierelier.
Maar goed, wie weet is het de laatste patch die het probleem veroorzaakt. Zal eens kijken of ik 't terug kan draaien.
Goed plan :) klinkt als een software fout veroorzaakt door wolfenstein

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:29

Bergen

Spellingscontroleur

Is dat misschien op het moment dat je een lijst met servers opvraagt? Misschien opent Wolvenstein zoveel verbindingen tegelijk naar allemaal servers dat de router ervan over z'n nek gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:31:
Is dat misschien op het moment dat je een lijst met servers opvraagt? Misschien opent Wolvenstein zoveel verbindingen tegelijk naar allemaal servers dat de router ervan over z'n nek gaat.
Hm, dat zou wel eens kunnen. Zal ET eens in windows-mode starten en kijken wat er gebeurt.
Lijkt er inderdaad op dat dat het probleem is hoewel de router er ook uit gaat als ik een IP invoer. Gaat dan na enkel seconden fungeren als toegangspunt en daarna valt de verbinding weg.
Maar dat zou dan betekenen dat de router als bridge moet worden ingeschakeld?
De patch terug draaien heeft helaas geen enkele zin gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 23:01 ]

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Uit het feit dat je een router achter je modem/router hebt hangen maak ik op dat je via wireless aan het gamen bent? Probeer het eens bedraad, dan kun je uitsluiten of het aan wireless ligt.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Verwijderd

Topicstarter
marcieking schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:47:
Uit het feit dat je een router achter je modem/router hebt hangen maak ik op dat je via wireless aan het gamen bent? Probeer het eens bedraad, dan kun je uitsluiten of het aan wireless ligt.
Tja, dat klinkt wel logisch. Ga ik morgen maar eens proberen.
Pagina: 1