Overstap

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeieavond!

Heb al aardig wat terug gelezen maar kom mijn probleem niet tegen en toch een boel overstappers vanaf Orange.
4 weken terug Telfort aangevraagd. 6 dagen voor de afgesproken datum kreeg ik bericht dat mijn internet aanvraag niet is uit te voeren en dat ik daarvoor mijn netwerkleverancier moet contacteren...KPN dus. Deze vertelde mij dat dit komt omdat mijn Orange als provider nog actief was (ik had Telfort genoemd dat het ging om een overname!).

Na tig x Orange en dan weer Telfort te bellen weet ik niet meer hoe het zit.
Orange verteld mij dat bij Telco-Telco (zoals ik bij Telfort gemeld heb) Telfort de Orange verbinding van de lijn af kan halen en dan kan overzetten naar Telfort (dit lees ik ook aan begin van dit Topic dat het zo zou moeten zijn)
Telfort vertelt mij dat dit niet gedaan kan worden en Orange de verbinding er gewoon af moet gooien en dan Telfort pas in aktie kan komen (en dat men dit gelazer elke x bij Orange hebben :? ). Ik wil echter zo kort mogelijk zonder internet zitten natuurlijk

Mijn abbo bij Orange loopt nog tm 31 mei maar wil zo snel mogelijk gebruik maken van de hogere Telfort snelheid. Nieuwe poging Telfort staat op 24 april. Heb gevraagd of ze deze x deze datum hard willen maken en niet 6 dagen eerder; dit is mij beloofd....

Hopelijk kan iemand me vertellen wat ik nu precies het beste moet/kan doen.

Vriendelijke groeten John