Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Lijkt me dat als je boeken over VSTO vindt dat je daar een heel eind mee op weg komt en dat "SE" hooguit wat extra's biedt die je tegen die tijd prima zelf kunt ontdekken.Later on, the Visual Studio Tools for Office 2005 Second Edition (VSTO 2005 SE) was made available that includes Office 2007 support for all Visual Studio Team System editions and also integrates the VSTO functionality into the Visual Studio Professional IDE.
Sinds 3.0 is er geen SE meer voor zover ik begrijp.
Verder ben ik niet super bekend met VSTO, maar is het niet gewoon dat als je een beetje .Net onder de knie hebt dat je dan 'automatisch' met VSTO overweg kan? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 04-04-2008 21:18 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
.Net code is .net code; of je nou wpf, vsto of webforms ontwikkelt.
Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat als ik een boek uit 2006 gebruik om te leren dat ik dan achter de feiten aanloop?
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Pin me d'r niet op vast maarre... Nee
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij