Toon posts:

[.mac] Rechten van je .mac account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer sinds enkele dagen het proef abonnement uit van .mac (die 60 dagen trial).
Deze wil ik vanaf nu gaan gebruiken als mijn vaste mail adres en over 50 en nog wat dagen zal ik dus ook een 1 jarig abonnement gaan kopen hiervoor. Ik heb hierover alleen wel 2 vragen:

- Mag ik mijn ....@mac.com adres aanmelden voor een MSN passport zodat ik hiermee kan chatten via Adium?

- Wat als ik over 1 jaar vergeet mijn abonnement te verlengen, ben ik dan alles kwijt wat op die .mac account staat?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Verwijderd

Voor beiden vragen geldt ja.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:31:

- Wat als ik over 1 jaar vergeet mijn abonnement te verlengen, ben ik dan alles kwijt wat op die .mac account staat?
Volgens mij wordt het automatisch verlengd... Tenminste dat is bij mij wel gebeurt. Je krijgt dan van te voren een mailtje over wanneer het gaat gebeuren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:46:
[...]

Volgens mij wordt het automatisch verlengd... Tenminste dat is bij mij wel gebeurt. Je krijgt dan van te voren een mailtje over wanneer het gaat gebeuren.
Dat is dan duidelijk, wel lelijk eigenlijk dat je al je gegevens kwijt zou zijn als je niet optijd zou betalen. Maar het geld wordt dus automatisch van je rekening afgeschreven wanneer je niet reageert?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:46:
[...]

Even vinkje weg halen bij verlengen!!

Als je met credit card betaald, en jelaat het vinkje aan staan, dan is het voordeel dat je dot mac niet verkopen kan Apple regelt het dan voor je.
Pagina: 1