Goeie dag heren/dames
Ik heb een probleempje met mijn FSB ( CPU )
Als ik hem op 333 zet ipv 266 ( wat een Q6600 aan moet kunnen ) grijpt de beveiliging in en zet het terug op 266
( ik heb het ook in kleine stapjes geprobeert maar dat lukte ook niet )
Het moederbord is een Gigabyte GA-P35-DS3R, Ik heb het bord nog niet zo lang dus ik weet ook niet hoe en wat er allemaal ingesteld moeten worden
Ik heb uit verveling een filmpje gemaakt over wat hij doet
( sorry voor slechte kwaliteit, youtube vernaait dat een beetje )
http://www.youtube.com/watch?v=-H0AlZdZNPc
Nu even iets over mij: Ik doe ICT dus kom maar op met de afkortingen etc, ik heb nooit 'echt' iets overgeklokt dus mischien zie ik wel iets over het hoofd?
Dus als iemand iets heeft kunnen zien op het filmpje en denkt van he dat is niet goed ingesteld meld het dan
Ik heb nog de standaard koeler erop, maar met de warmte weet ik niet hoe het zit omdat hij niet doorstart
Hier de specs:
Q6600 G0 @ 2,4
GA-P35-DS3R
OCZ PC2-6400 Platinum Revision 2 ( 2*1GB ) @ stock... 800 Mhz
8800GT Xpertvision
Ik heb een probleempje met mijn FSB ( CPU )
Als ik hem op 333 zet ipv 266 ( wat een Q6600 aan moet kunnen ) grijpt de beveiliging in en zet het terug op 266
Het moederbord is een Gigabyte GA-P35-DS3R, Ik heb het bord nog niet zo lang dus ik weet ook niet hoe en wat er allemaal ingesteld moeten worden
Ik heb uit verveling een filmpje gemaakt over wat hij doet
http://www.youtube.com/watch?v=-H0AlZdZNPc
Nu even iets over mij: Ik doe ICT dus kom maar op met de afkortingen etc, ik heb nooit 'echt' iets overgeklokt dus mischien zie ik wel iets over het hoofd?
Dus als iemand iets heeft kunnen zien op het filmpje en denkt van he dat is niet goed ingesteld meld het dan
Ik heb nog de standaard koeler erop, maar met de warmte weet ik niet hoe het zit omdat hij niet doorstart
Hier de specs:
Q6600 G0 @ 2,4
GA-P35-DS3R
OCZ PC2-6400 Platinum Revision 2 ( 2*1GB ) @ stock... 800 Mhz
8800GT Xpertvision
[ Voor 3% gewijzigd door martinzweep op 04-04-2008 17:34 ]