Gewoon uit nieuwsgierigheid.. waarom kostte het mij 3,50 euro om 1 A4-tje te faxen? Heeft dit nou met telefoontikken te maken of meer met de data? Of is de hardware/techniek gewoon duur?
Greetz,
Chris
Greetz,
Chris
Je provider maakt geen onderscheidt tussen voice verkeer of data verkeer, faxen is dus even duur als een telefoon gesprek.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:28:
Gewoon uit nieuwsgierigheid.. waarom kostte het mij 3,50 euro om 1 A4-tje te faxen? Heeft dit nou met telefoontikken te maken of meer met de data? Of is de hardware/techniek gewoon duur?
Greetz,
Chris
Ey!! Macarena \o/
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 17:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Die 3,50 is het standaard tarief bij het postkantoor (even uit m'n hoofd). Aangezien het postkantoor een commercieel bedrijf is, gaan ze niet voor iedereen gratis een faxje sturen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:33:
was een 0900-nummer idd a 10 cpm en op het postkantoor gedaan
maar zo'n ding doet er toch niet 35 minuten over om te verzenden? of zie ik het verkeerd?
of zit het postkantoor die prijzen zo op te schroeven?
Ey!! Macarena \o/
het postkantoor moet natuurlijk ook de faxmachine afbetalen, inclusief het tafeltje waar hij opstaat ed. De bediende die je zo vrindelijk helpt en het blaadje de fax inschuift, verdient ook haar loon... en dan hebben we nog geen marge of indirecte kostenVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:33:
was een 0900-nummer idd a 10 cpm en op het postkantoor gedaan
maar zo'n ding doet er toch niet 35 minuten over om te verzenden? of zie ik het verkeerd?
of zit het postkantoor die prijzen zo op te schroeven?
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq