Ik ben een leden administratie aan het maken voor de plaatselijke voetbalvereniging, maar nu zit ik met het volgende probleem.
Ik wil graag op een pagina persoongegevens laten zien en wil dat doen met 2 kolommen.
Daarvoor gebruik ik de volgende CSS
Maar nu ik de pagina open, krijg ik het volgende te zien:

De h2 valt nog netjes in het witte, maar de kolommen die vallen in het grijze. Terwijl deze gweoon in het witte zouden moeten vallen netjes naast elkaar on "Persoonlijke gegevens".
Op het moment dat ik de floats weg haal, komt alles onder elkaar te staan en staat alles ook netjes in het witte vak.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik wil graag op een pagina persoongegevens laten zien en wil dat doen met 2 kolommen.
Daarvoor gebruik ik de volgende CSS
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| .columnsContainer { display: inline; } .columnLeft { width: 25%; float: left; } .columnRight { width: 75%; float: right; } |
Maar nu ik de pagina open, krijg ik het volgende te zien:
De h2 valt nog netjes in het witte, maar de kolommen die vallen in het grijze. Terwijl deze gweoon in het witte zouden moeten vallen netjes naast elkaar on "Persoonlijke gegevens".
Op het moment dat ik de floats weg haal, komt alles onder elkaar te staan en staat alles ook netjes in het witte vak.
Kan iemand mij hierbij helpen?