Toon posts:

Alternatief aanbieder KPN Glasnet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dames en Heren wonend in gebied van KPN glasnet Enschede,

Degene die ook dupe is van KPN blunder kunnen aangesloten worden via een andere aanbieder. Ik heb persoonlijk contact gehad met concepts ict en ze kunnen de draad verder oppakken indien je je huidige aanvraag opzegt. Hierbij wil ik jullie allemaal concepts ict aanraden ivm symetrische verbinding ( down en up gelijk ), stabiliteit, snelheid en prijs. Er word komende dagen overlegd wat ze ons als actie kunnen aanbieden en vervolgens zullen ze mij persoonlijk bellen. Zodra ik meer weet zal ik degene op de hoogte houden. Mijn email " webmaster@deskio.com "

Zie http://www.fiberenwireles...com=showSingleItem&id=178

IK word waarschijnlijk maandag gebeld door Concepts Ict..... De glasvezelkabel hangt enkele weken opgerold voor mijn woning. :-) WAT EEN TRAGEDIE.... HOE WILT KPN DE REST VAN NEDERLAND VOORZIEN VAN GLASVEZEL????????

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.m.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 15:21
En nu even in het Nederlands? Misschien ook even het hele verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
p.m. schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:12:
En nu even in het Nederlands? Misschien ook even het hele verhaal...
Degenen die een opgerode blauwe kabel voor hun woning hebben hangen zullen het verhaal wel begrijpen. Aangezien je reactie ga ik vanuit dat je scherm bedekt is met een dikke laag stof. Advies nodig????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt wel leuk, maar deze club zit volgens mij niet in Zuid op de glasvezel (staat ook niet op hun site), dus graag een concreet aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Concepts ICT (als alternatief) levert alléén via het oorspronkelijk door Casanet aangelegde glasvezelnetwerk. Dus:
- Roombeek
- Pathmos
- Stroinkslanden
- Wesselerbrink
- Laares

Het glasvezelnetwerk van KPN Glasnet staat totaal los van die van Casanet...

Er werd, toen ik Concepts ICT daarover aansprak, wel gesuggereerd dat de 2 netwerken samengevoegt gaan worden (ooit) maar geen datum ofzo. Denk dat KPN dwarsligt... (maar da's mijn mening ;) )
Edit: even mijn mailbox doorgezocht. De mails van Concepts ICT vond ik niet maar wel een van KPN Glasnet. Komt er op neer dat omdat die 2 geen contract samen hebben dat daarom Concepts ICT niet beschikbaar is op KPN Glasnet's netwerk, wat de TS graag wil denk ik ;)

Mischien als iedereen Concepts ICT gaat mailen dat ze dan met KPN om de tafel gaan zitten :)

[ Voor 77% gewijzigd door Raven op 04-04-2008 21:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 13:37
Dit staat al enige tijd op de KPN Glasnet-site, maar ik vind het verhaal uit de topicstart wel een beetje vreemd en heb daar zo m'n vraagtekens bij.
De relatie tussen CasaNet en KPN
Een aantal wijken van Enschede maakt al gebruik van een glasvezelnetwerk via Casanet. Roombeek was de eerste wijk die in 2001 voorzien werd van glasvezel, daarna volgden Pathmos en delen van Stroinkslanden en Wesselerbrink. KPN heeft Casanet overgenomen en zal onder de naam KPN Glasnet heel Enschede de mogelijkheid bieden om via KPN Glasnet diensten af te nemen. Voor bestaande klanten van Casanet verandert er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Installatie is zeker mogelijk als de kabel al ligt. Informatie komt rechtstreeks van concepts ict.
Wacht nog ff af op de aanbod, hopelijk word dit wat zodat ik de buurt kan informeren over een
fatsoenlijke glasnet verbinding.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dus jij beweert dat daar waar glasvezel is aangelegd door KPN Glasnet, zuid dus, dat je daar gewoon kunt internetten/tv/foon bij Concepts ICT?

Zou mooi zijn :)

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 05-04-2008 12:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ontdek net dat er ook in het centrum van Enschede glasvezel ligt :D

* In het Centrum betreft het de volgende straten: Breugelmansgaarde, Noorderhagen, Op de Wal, van Essengaarde, van Lochemstraat, Wenninkgaarde, Korte Haaksbergerstraat, Beltstraat, Walstraat.

bron: http://www.troublesathome.../868/6172.html?1161248222

Alleen of dat nou van KPN Glasnet of (oorspronkelijk) van Casanet is weet ik niet :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Beetje vriendelijker zou wel kunnen, lijkt wel reclame nu voor een andere dienst.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.