Nordschleife in GTR evo

Pagina: 1
Acties:

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07-2025
Beste Redactie,

jullie schrijven in het artikel over de nieuwe GTR evo game van atari, dat het het eerste spel voor de PC wordt waar de nordschleife in zal komen.

Zoals vele van de reacties al aangaven is in 1998 het spel Grandprix Legends uitgekomen waar het circuit ook al inzat. Het was dan wel de 1967 versie, maar toch.
Ook is voor een aantal andere PC games, bijv GTR2, het circuit als mod down te loaden.

groetjes ;)

U vraagt, wij antwoorden.

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 16:53

Tweakjur

Redacteur
Het liefst kom ik dan met een wise-ass antwoord, maar je hebt gelijk.. stomme ervan is dat ik dat spel ook gespeeld heb, maar het was me totaal ontschoten. De enige Nordschleife die ik me voor de geest kon halen was die van Forza Motorsport (Xbox 360), en een paar PS2 games. Bovendien claimen de makers van GTR Evolution dat zij de eersten zijn, maar goed, dat kunnen ze makkelijk roepen.. Van de GTR 2 mod was ik wel op de hoogte trouwens, maar mod = mod natuurlijk.

Abuis in nieuwsbericht aangepast, met uitzondering van de quote, die overigens nog steeds wel waar kan zijn; de ontwikkelaar zegt de eerste te zijn die met data van het circuit heeft kunnen werken. Het is goed mogelijk dat de ontwikkelaar van GPL het circuit op basis van beelden/foto's heeft nagemaakt, waardoor SimBin inderdaad de eerste met andere data zou zijn.

Dank voor de oplettendheid!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)