Toon posts:

Playstation 3 HDMI kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

tijd geleden een Playstation 3 gekocht. Toen had ik nog geen HD tv. Nu dus wel, ben ik de HDMI kabel kwijt. Kan ik gewoon elke HDMI kabel hiervoor aanschaffen of is er een kabel met speciale Playstation aansluiting? Sony doet tenminste altijd moeilijk met hun accessoires. Bedankt alvast.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 15:22 ]

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Elke HDMI kabel volstaat hoor.

Ik ben zelf zo dom geweest om de HDMI kabel van Sony zelf te kopen, maar die kabels kan je gewoon bij de Mediamarkt kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Uitstekend. Dat is precies wat ik wilde horen. Heb al te vaak kabels van Sony moeten kopen. En die zijn mij te duur.

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Gewoon eentje ban 7 euro fso idd :) (het lijkt btw. wel of sony steeds minder hun eigen spullen zit op te dringen *O* )

Volgende keer kun je beter even in het PS3 forum posten ipv. een nieuwe beginnen ;) Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25

[ Voor 38% gewijzigd door jdm8 op 04-04-2008 15:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is alleen maar positief. Dan ga ik vanavond maar eens bij de Mediamarkt shoppen.

Verwijderd

Topicstarter
jdm8 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:34:
Gewoon eentje ban 7 euro fso idd :) (het lijkt btw. wel of sony steeds minder hun eigen spullen zit op te dringen *O* )

Volgende keer kun je beter even in het PS3 forum posten ipv. een nieuwe beginnen ;) Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25
Komt in orde. Al te lang niet meer op tweakers geweest.

Verwijderd

Topicstarter
jdm8 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:34:

Komt in orde. Ben al te lang niet meer op tweakers geweest.

• jdm8

jdm8

haha ik merk het ;) Maarre, voo rj e kabeltjes moet je nie tnaar MM gaan, daar zijn ze veel te duur.

Verwijderd

Topicstarter
Waar zou je ze beter kunnen kopen dan?

• jdm8

jdm8

Loop gewoon een elektronica zaak oid. binnen en kijk of ze daar een kabel tussen de 5 en 15 euro hebben. En anders zijn er nog zat internet winkels ;). Alleen als je een afstand van 10 meter moet overbruggen kun je een dure kabel overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan. Nou bedankt voor alle tips dan maar.
Pagina: 1