ik zit met het volgende probleem. ik moet een fan op de fan 1 aanlsluiting doen meet een bepaalt rpm. dat wil ik nou juist niet heb nu water koeling en wil geen fans kan ik die bios bescherming uitzetten en zo ja weet iemand dan hoe ik wil namelijk zoveel mogelijk rust in mijn kamer
Verwijderd
Flauw hoor... Nou zal ik het dan maar doen:Op zaterdag 17 februari 2001 22:36 schreef iFc-Freaky het volgende:
Leer eerst duidelijke zinnen maken en probeer dan opnieuw.
Ik zit met het volgende probleem. Ik moet een fan op de fan 1 aanlsluiting doen, met een bepaalt rpm. Dat wil ik nou juist niet, heb nu water koeling en ik wil geen fans. Kan ik die bios bescherming uitzetten en, zo ja, weet iemand dan hoe? Ik wil namelijk zoveel mogelijk rust in mijn kamer
wat voor moederbord heb je.
Ik snap niet waarom je iets moet aansluiten??
gaat ie anders heel hard piepen ??
Ik snap niet waarom je iets moet aansluiten??
gaat ie anders heel hard piepen ??
Verwijderd
Mee eens. Maar er is een beter verhaaldje gekomen. Maar dat was nog moeilijk lezen.Op zaterdag 17 februari 2001 22:36 schreef iFc-Freaky het volgende:
Leer eerst duidelijke zinnen maken en probeer dan opnieuw.
als je geen faan aansluit dan start hij niet op want dan denkt mijn kt7a raid dat er geen koeling is daarom. en dat zinnen maken kan het wel hoor maar gewoon geen zin in gewoon door tikken is makkelijker
Verwijderd
Als je een ABIT KT7 hebt is de oplossing om de laatste bios te installeren
Dat is dus de WZ bios.
Die heeft dat standaard op uit staan.
Als het een ander bord is kan ik je helaas niet helpen.
Dat is dus de WZ bios.
Die heeft dat standaard op uit staan.
Als het een ander bord is kan ik je helaas niet helpen.
als er geen fan op die aansluiting zit start dat mobo niet op.
http://www.iamnotageek.com/cgi-bin/reviews.cgi?name=kt7a-raid&p=1
hier is er een link waar je die bios kunt halen waar je dat kan afleggen.
http://www.iamnotageek.com/cgi-bin/reviews.cgi?name=kt7a-raid&p=1
hier is er een link waar je die bios kunt halen waar je dat kan afleggen.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Oh, het is een KT7a-raid 
Je vindt de laatste BIOSsen en Beta bios hier ftp://ftp.leo.org/pub/comp/general/devices/abit/beta/kt7/bios/
Je vindt de laatste BIOSsen en Beta bios hier ftp://ftp.leo.org/pub/comp/general/devices/abit/beta/kt7/bios/
zeikert ben jij zeg !!!Op zaterdag 17 februari 2001 22:47 schreef jordyb het volgende:
[..]
Mee eens. Maar er is een beter verhaaldje gekomen. Maar dat was nog moeilijk lezen.
inplaats van op dat persoon te zeiken kun je hem ook helpen
ik had het zelfde prob op een bx van msi. in de bios kon je de instelling van die fan veranderen zoals "autodetect" toen was het probleem opgelost het stond onder "cpu plug and play"
Verwijderd
ELD,
daar heet ie op een KT7 dus de WZ Bios voor nodig, de WZ-04 beta bios om precies te zijn.
Die optie zit niet in de eerdere biossen.
KT7WZ04.EXE downloaden dus
daar heet ie op een KT7 dus de WZ Bios voor nodig, de WZ-04 beta bios om precies te zijn.
Die optie zit niet in de eerdere biossen.
KT7WZ04.EXE downloaden dus
allemaal harstikke bedankt en dat van dat helpen dat zouden er meer moeten zeggen er wordt de laatste tijd heel veel op elkaar gezeken
Ik heb laatst ff een bios-rom chip besteld bij Abit, voor het geval als ik me Bios wil flashen en het gaat mis, dan heb ik nog een nieuwe bios-rom chip liggen die er gelijk in kan ipv hot-flashen wat toch enige risico's met zich meebrengt.
Misschien een tip voor andere twiekerts
Misschien een tip voor andere twiekerts
Pagina: 1