Toon posts:

Een vraagje over idiote verhalen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
L.S.

Is het zo dat men in windowsME en 98SE niets heb aan meer dan 128MB geheugen?

Deze vehalen vertellen mensen die zelf nog nooit een computer hebben gezien.
(boeken en roddel wijsheid, meespreek wijsheid op een verjaardag)?????????

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Nou nee volgens mij gebruikt Windows toch echt wel geheugen boven je 128 MB.

Maar Windows snap ik ook niet helemaal, want ik heb nu 256 MB geheugen, maar toch een swap file van 60 MB |:(

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Wrom zou ie een grotere swap aan moeten maken ?

256 + 60 is toch wel genoeg ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Heb er 512MB in, gebruik normaal gesproken W2K. Maar laatst speelde ik een game onder W98, en 80% van m'n fysieke geheugen werd gebruikt. Onder W98 heb ik de 'netwerkserver' optie ingesteld, wellicht dat 't daar door komt (cachen van HD's of zo)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heren van dit forum mijn dank voor het beantwoorden van mijn vraag.

Ik stelde de vraag, omdat iemand in gezelschap even uit zat te pakken over Windows, alleen het vreemde was dat deze persoon altijd iemand erbij moet hebben om zijn fouten op te lossen, en moet helpen met de simpelste installatie.

Dus het bekende (gebral zeg ik maar).

Allemaal bedankt.

P.S. Windows heeft gewoon een swapfile nodig, of je nu 32 of 512MB geheugen hebt, hij zal dit alleen minder aan spreken. Ik kreeg zelfs een melding van sisandrasoft dat mijn swap file te groot was. (500MB) bij 64Mb geheugen.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

P.S. Windows heeft gewoon een swapfile nodig, of je nu 32 of 512MB geheugen hebt, hij zal dit alleen minder aan spreken. Ik kreeg zelfs een melding van sisandrasoft dat mijn swap file te groot was. (500MB) bij 64Mb geheugen.
'K ga altijd uit van de grote van het geheugen x2 met een max van 160mb (voor de vaste swapfile) heb ik wel eens ergens in een FAQ gelezen en het schijnt goed te werken.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Pagina: 1