Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit valt waarschijnlijk onder het kopje basiskennis windows maar tot mijn grote schaamte (en irritatie) weet ik het dus echt niet en kan het ook niet vinden, vandaar mijn vraag: als ik een nzb of een rarretje of whatevere vanuit het internet aanklik dan krijg je normaal een klein venstertje voor je met de vraag of je het wil openen met een bepaalt programma of dat je het wilt opslaan. Nu staat het bij mij altijd automatisch op openen met het desbetreffende programma maar gister heb ik even een bestandje moeten opslaan omdat ik die zou verzenden en heb blijkbaar per ongeluk vergeten dat vinkje van deze actie altijd uitvoeren aan laten staan dus nu krijg ik dat venster niet meer terug maar wordt alles automatisch opgeslagen :(

Ik zit voor zoiets lulligs nu al 2 uur te zoeken denk ik op google en hier op tweakers maar niks. Ben alleen een soortgelijke vraag tegengekomen maar dat ging over windows mail!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je kunt altijd nog rechter muisknop en dan opslaan als kiezen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Janoz schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:08:
Je kunt altijd nog rechter muisknop en dan opslaan als kiezen.
Dat is het probleem juist, hij slaat alleen nog maar op maar er moet geopend worden in het desbetreffende programma!!!

Edit: Voor alle duidelijkheid, dit alles dus vanuit het web he! Want als ik bijvoorbeeld een rarretje benader die reeds op mijn pc staat dan kan ik gewoon met me rechtermuisknop openen met doen en een standaard programma kiezen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok na lang zoeken eindelijk een voorbeeld van een soort gelijk venster wat ik graag in mijn beeld wil zien als ik op een bestandje druk, alleen staat er dan nog de mogelijk achter waarmee ik het wil openen!

http://home.kpnplanet.nl/...et.nl/Homepage/PP/006.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yesss eindelijk dit lullige probeempje opgelost, ik moest toch zijn bij mijn browser en bij firefox moest ik dus zijn bij de opties, tab inhoud, en dan beheren bij bestandtypen.

Ja sorry hoor voor de heisa maar die zooi staat gewoon op automatisch en ik maak daar eigenlijk nooit dit soort fouten mee, dus ik let daar helemaal nooit op, nou ja weten we dat nu ook weer 8)7