Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb een Samsung SGH-200 en daarin een Micro SD Kingston van 2 gig. Ik heb geen cardreader.
Van de verkoper heb ik begrepen dat ik ook geen cardreader nodig had en gewoon via de usb kabel bestanden op de telefoon/SD kaart kon zetten. Heb wat handleidingen gelezen en op google gezocht maar kan niets vinden. Weet iemand hier raad mee?Hartelijk dank alvast!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Samsung software installeren, aansluiten via de meegeleverde kabel en gaan?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je er een kabel bij waarmee je de telefoon op de PC aan kan sluiten? Ik acht de kans vrij groot dat als je een kabel aan hebt gesloten, het kaartje als een tijdelijke schijfletter wordt gezien.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een USB kabel die ik in mijn computer stop en aansluit op mijn pc. Software is geinstalleerd maar alles word op de telefoon gezet waar maar heel weinig ruimte op staat. Dus ik krijg te horen dat dit geheugen vol is.
Op de een of andere manier moeten de bestanden automatisch op de geheugenkaart worden gezet. Ik krijg geen tijdelijke schijf te zien. Heb Windows XP.

• pven
  • Niet online
Niet aan gedacht: Samsung kennende moet je die op je telefoon handmatig naar je kaartje overzetten.

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:08:
Niet aan gedacht: Samsung kennende moet je die op je telefoon handmatig naar je kaartje overzetten.
Dus een liedje naar de telefoon en dan naar je kaart. En zo moet ik dan met 500 liedjes doen? :P Bij wijze van?

Verwijderd

Topicstarter
En als ik nu een cardreader koop? Want zoiets kost 20 euro ongeveer? Dan kan ik daar mijn kaartje in doen, via de pc volgooien en dan pakt mijn gsm het zonder problemen?

• pven
  • Niet online
In theorie is een cardreader voldoende. Probeer het eerst eens uit door er eentje van iemand te lenen; is toch zonde van je 20 euro als het daarna niet blijkt te werken. :)

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
allemaal foute antwoorden :P . Je moet de usb instellingen in je telefoon op massaopslag zetten. En dan ziet je pc de telefoon gewoon als geheugenkaartje!
Pagina: 1