[FTP] Mappen worden niet compleet geupload

Pagina: 1
Acties:

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wanneer ik met CuteFTP of SmartFTP een map naar mijn webserver upload krijg ik heel vaak foutmeldingen en dat soort ongein. Wanneer een map wel compleet is geupload volgens het FTP programma, zie ik bij de properties van de map dat het veel minder files en folders zijn vergeleken met de map die op mijn computer staat. Waar kan dat aan liggen? Het lijkt me toch niet heeeeel moeilijk om een map upteloaden, echter blijkt in de praktijk het tegendeel.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-03 09:59

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Aangezien je weinig info geeft zal ik maar niet-onderbouwd iets roepen; 'rechten'. Edit; of disconnects (kachel netwerk?)

Welk OS (server/client), wat voor files... etc etc.. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Rowdy.nl op 04-04-2008 12:16 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Paters
  • Niet online
Ik probeer een cms te uploaden naar een linux webserver.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-03 09:59

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Doen we weer een gokje; 'Joomla'? (eerste hit op google)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Paters
  • Niet online
Nope geen joomla, een custommade cms. Het ligt blijkbaar aan CuteFTP. Dit programma kan niet zo goed tellen. De ene keer zegt hij dat er 2 bestanden in de map staan. Wanneer ik de map open zie ik er bv 20 staan. Rotzooi dus. Ik ga maar weer eens op zoek naar een ander ftp programma. Bedankt voor het mee denken!!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:17
FileZilla is een goede opensource FTP client.

Verwijderd

sh4dow schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:31:
FileZilla is een goede opensource FTP client.
hier sluit ik mij ook bij aan...
Pagina: 1