Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:05
Nu ben ik op zoek naar een leuke palm of ppc met een telefoonfunctie.

Vooropgesteld dat ik vooral het dingetje wil gebruiken om eventjes filmpjes op te kijken, mp3 speler en wat spelletjes te spelen, moet de keuze groot zijn. Wifi is leuk, maar niet verschrikkelijk nodig.
Qua Mhz, 400 is leuk en anders valt er altijd nog softwarematig over te klokken (ik heb genoeg pda/ppc ervaring om te weten wat ik doe).

Na een zoektocht en gevarieerde gebruikersreacties verder is mijn keuze op de volgende typen gevallen.

Informationeel: Ik zoek naar 2e handsjes op marktplaats binnen een straal van 25km te Epe, tot de 150 Euro (natuurlijk, onderhandelen meegenomen, 169 Euro is niet altijd 169 Euro :P).

De Qtek 9090:

Afbeeldingslocatie: http://www.qtek.nl/_images/9090_250x270.jpg
Specificaties

De HP IPAQ 514:
Afbeeldingslocatie: http://www.store.nl/uploads/300/ipaq%20514%20schuin.jpg
Specificaties

De iPAQ hw6515 Mobile Messenger
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketinfo.nl/contentimages/ipaq6515_14.jpg
Specificaties

Er vast nog wel meer te krijgen voor die prijs, maar ik moet zo kort door de bocht zoeken omdat ik anders zonder mobiel zit.

Ikzelf wil voor de 9090 gaan, naar het schijnt zal deze voldoen aan mijn eisen en de meeste mensen zijn er dan ook relatief tevreden over. De resolutie is in orde, zowel als de prestaties. Het formaat zal ook fijn zijn. Alleen maak ik mij zorgen om de slider.

De Ipaq 514 lijkt me ook leuk, een gewoon mobiel uiterlijk, alleen ben ik bang voor details die wellicht door het scherm verloren gaan, zoals ondertiteling. En is deze telefoon wel zo flexibel als ik hoop dat ie is?

De 6515 lijkt de ideale tussenoplossing! Geen slider, goed uiterlijk. Maar zijn de prestaties niet ondermaats? Bovendien lijkt hij erg goedkoop aanvoelend.

Natuurlijk realiseer ik mij dat mijn startpost niet de beste is, maar dit is een serieuze vraag naar jullie. Welke zou ik moeten kiezen met mijn eisen in het achterhoofd? Beslis niet voor mij, dat doe ik zelf wel. Waar ik vooral op zoek naar ben is reacties van ervaringen en meningen van echte kenners ;)
Natuurlijk sta ik open voor tips (die je eventueel kunt PB'en) die je hebt.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het aanschaffen van een PDA is iets heel persoonlijks. De een wil een PDA met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, is het niet toegestaan om hier "Welke moet ik kopen" topic te openen.
Stel voor jezelf vast wat jouw wensen en eisen zijn. Met die eisen kan je naar de winkel gaan of naar sites zoals GSMarena of NieuweMobiel.

Op het moment dat er een paar toestellen zijn die aan jouw wensen/eisen voldoen, kan je binnen PSGG het betreffende topic opzoeken en daar de mening/problemen/ervaringen van andere eigenaren lezen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.